Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 280
12. Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka 2018-05-29 280
12 Points Festival 2017-11-26 Iwona Granacka 280
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 280
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 280
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 280
47. Poznańska Wiosna Muzyczna. Patronat MEAKULTURY 2018-03-16 280
ABC muzycznego biznesu 2018-09-17 Aleksandra Kujawiak 280
Aby język giętki… 2017-09-15 Aleksandra Bliźniuk 280
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku 2017-06-23 Artur Szalsza 280
Actus Humanus – z przywiązania do ponadczasowego piękna 2018-10-31 Michał Orzechowski 280
Ada Sari 2017-08-05 Max Skorwider 280
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej 2017-09-16 Iwona Granacka 280
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 280
"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego 2018-04-30 280
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych 2017-10-08 Kinga Krzymowska-Szacoń 280
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa 2017-06-01 Katarzyna Jaśkowiak 280
Amplifikacja instrumentu akustycznego. Idea i praktyka 2018-05-29 Ryszard Lubieniecki 280
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego 2017-05-06 Anna Wyżga 280
Anatomia słuchacza 2017-11-21 Marta Szostak 280
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" 2017-09-16 Magdalena Nowicka-Ciecierska 280
Andrzej Mądro "Muzyka a nowe media. Polska twórczość elektroakustyczna prze… 2018-12-16 280
Anime, przykładem japońskiego zainteresowania muzyką klasyczną 2018-09-17 Alicja Bezdziczek 280
Antoni Beksiak: to nie jest zwykłe ogrywanie melodii, to melodyczno-sonoryczny f… 2019-01-14 Dorota Relidzyńska 280
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk 2017-10-17 Elżbieta Szczurko 280
Aplikacja „Poznań Miliana” 2017-11-26 Ewa Chorościan 280
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 280
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 280
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 2017-11-25 Marta Szostak 280
Bajka o sporze Jasia i Małgosi 2019-02-27 Karol Furtak 280
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 280
Benedyktyńska robota – rozmowa z Michałem Koszelem 2018-05-29 Dorota Relidzyńska 280
Bez winylu 2017-06-10 Jakub Dymek 280
Blogi archeomuzykologiczne 2017-07-07 Redakcja 280
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków 2017-11-24 I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder 280
Bohuslav Martinu: emigrant 2017-10-06 Grzegorz Piotrowski 280
„BPM". Bóg – Przestrzeń – Miłość, czyli sekretna mechanika muzyki 2019-02-27 Robert Gogol 280
„Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem… 2018-04-30 Monika Winnicka 280
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… 2017-10-18 Agnieszka Cieślak 280
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 280
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… 2017-05-27 Michał Jan Lutostański 280
"Być może to, że jesteśmy gatunkiem społecznym zawdzięczamy właśnie naszej… 2018-06-30 Wojtek Krzyżanowski 280
Cały ten musical! 2018-01-28 Anna Kruszyńska 280
"Camelot" i kino muzyczne 2018-01-28 Katarzyna Jakubiak 280
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 280
Chłopak nieuleczalnie chory na pasję 2019-04-30 Joanna Stanecka 280
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… 2017-09-16 A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. 280
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 280
Ciemne centrum 2018-12-16 Rafał Wawrzyńczyk 280
Co-Composition: Radical Collaboration 2017-08-20 Paul Zaba, Luke Deane 280
Co daje storytelling? 2017-12-05 Weronika Julia Gryczkowska 280
Conscious music 2017-08-21 Piotr Peszat 280
Cyber-surrealizm 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 280
Czego potrzeba, by powstała muzyka? 2018-05-29 280
Czekając na pariasa. Kilka słów o przyczynach zapomnienia "Parii" Moni… 2019-03-25 Ignacy Zalewski 280
Czterdziestolatek-debiutant, czyli Kuba Badach powraca 2018-03-27 Katarzyna Syguła 280
Czy filmy o starożytności ukazują nam prawdę o muzyce tamtych czasów? 2017-07-07 Katarzyna Sienkiewicz 280
Czy fortepian może być prawdziwie „ludzki”? Kilka uwag o "Królu Olch"… 2018-05-29 Karol Furtak 280
Czy gra na instrumencie może być wege? 2018-05-29 Małgorzata Wojciechowska 280
Czy jesteś gotów, aby Twój świat się wywrócił? "Heartworms" grupy The… 2018-03-25 Zuzanna Nalepa 280
Czy muzyka ma istotę? Międzynarodowa konferencja muzykologiczna „Essence and Con… 2017-06-23 Żaneta Chrzanowska 280
Czy oni na pewno mają talent? Reperkusje złotych iksów 2018-09-17 Monika Winnicka 280
Czy opera może się jeszcze odegrać? 2018-08-29 Dobrochna Zalas 280
Czy ta muzyka przeżyła? O nietrwałości i nieśmiertelności utworów starożytnych 2017-07-07 Jan Lech 280
„Czy technologia zagraża muzyce?” - konferencja firmy Right Music, 5 grudnia 201… 2018-11-29 materiały prasowe 280
Czy Ten Felieton Wywróci Twoje Zdanie O Muzyce Do Góry Nogami?! – czyli clickbai… 2017-08-21 Julian Gołosz 280
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie? 2019-02-27 Dorota Relidzyńska 280
Daj się zainspirować. Festiwale jazzowe i wolontariat 2017-11-25 Iwona Granacka 280
"Dajemy sobie czas na rozwój" – wywiad z zespołem Algorhythm 2017-11-22 Natalia Chylińska 280
Dalekie lądy. Kompozytorzy emigracyjni 2017-10-15 Ewa Chorościan, Marlena Wieczorek 280
Dawno, dawno temu... w muzyce 2017-07-07 Anna Kruszyńska 280
Definicja migracji 2017-10-06 Andrzej Bełkot 280
Diabeł decybelem 2019-02-27 Robert Gogol 280
Dlaczego i jak sądzimy, czyli krytyka muzyczna pod lupą 2017-09-15 Magdalena Nowicka-Ciecierska 280
Dlaczego oglądam Eurowizję? 2017-05-27 Krzysztof Stefański 280
Dobrze jest, czy źle? Kilka słów o dzisiejszej krytyce muzycznej 2018-12-16 Łucja Siedlik 280
Drugi dom. Dominik Połoński i muzyka współczesna 2019-02-27 Ewa Schreiber 280
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 280
Duchowe spotkanie z muzyką rockową „poza historią” 2019-04-30 Tomasz Trzciński 280
Dwa oblicza instrumentów klawiszowych: Friedrich Wilhelm Rust - Der Clavierpoet… 2018-02-09 Karolina Majewska 280
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew 2017-10-16 Ewa Chorościan 280
Dwugłos w sprawie grzechotek 2017-07-07 Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska 280
Dziękujemy za wsparcie! 2017-07-16 Redakcja 280
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego 2017-11-22 Maria Zarycka 280
Édith Piaf 2017-09-06 Max Skorwider 280
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… 2017-02-09 Marta Zawadzka 280
Egotycy z piętą achillesową (Ego-Shooter mit Achillesferse) 2018-12-16 Dirk Wieschollek 280
Elektronika PL - metarecenzja 2018-08-31 Dobrochna Zalas, Wojtek Krzyżanowski, RZ, DS, RSx2 280
Elektryfikacja 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 280
Elementy cante jondo w "La Luna está muerta, muerta..." z "Night… 2018-04-30 Paulina Miedzińska 280
Elementy improwizacji w muzyce fortepianowej XVIII wieku na przykładzie wybranyc… 2018-02-06 Aleksandra Świgut 280
Estonia: wyśpiewane niepodległości 2018-11-19 Krzysztof Bździel 280
Etno Moniuszko na 6 kontynentach 2019-01-14 Materiały prasowe 280
Etta James 2017-11-25 Max Skorwider 280
"Farsa nie do wiary". "Czarodziejski flet" W. A. Mozarta w r… 2018-07-31 Maria Zimny 280
Fenomen "Śpiewników domowych" 2019-03-27 Iwona Sawulska 280
Festiwal Audio Art 2017-08-02 Paulina Zgliniecka 280
Festiwal Bachowski w Świdnicy – w duchu wspólnoty 2018-10-31 Michał Orzechowski 280
Festiwal – laboratorium kultury 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 280
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" 2017-01-14 Waldemar Kuligowski 280

125‹ poprzednie

logowanie i rejestracja
Wydanie 280