Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 289
12. Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka 2018-05-29 289
12 Points Festival 2017-11-26 Iwona Granacka 289
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 289
40 lat zabawy w punk 2020-02-09 Andrzej Skórzyński 289
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 289
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 289
47. Poznańska Wiosna Muzyczna. Patronat MEAKULTURY 2018-03-16 289
ABC muzycznego biznesu 2018-09-17 Aleksandra Kujawiak 289
Aby język giętki… 2017-09-15 Aleksandra Bliźniuk 289
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku 2017-06-23 Artur Szalsza 289
Actus Humanus – z przywiązania do ponadczasowego piękna 2018-10-31 Michał Orzechowski 289
Ada Sari 2017-08-05 Max Skorwider 289
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej 2017-09-16 Iwona Granacka 289
AI w branży muzycznej 2019-06-09 Tomasz Trzciński 289
Aleksander Dębicz: gdy improwizacja przychodzi z pomocą 2019-11-02 Dorota Relidzyńska 289
Aleksandra Sewerynik - Prawo autorskie w instytucjach kultury 2019-09-25 289
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 289
"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego 2018-04-30 289
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych 2017-10-08 Kinga Krzymowska-Szacoń 289
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa 2017-06-01 Katarzyna Jaśkowiak 289
Amplifikacja instrumentu akustycznego. Idea i praktyka 2018-05-29 Ryszard Lubieniecki 289
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego 2017-05-06 Anna Wyżga 289
Anatomia słuchacza 2017-11-21 Marta Szostak 289
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" 2017-09-16 Magdalena Nowicka-Ciecierska 289
Andrzej Krakowski – Bronisław Kaper. Od początku do końca 2019-08-14 Agnieszka Cieślak 289
Andrzej Mądro "Muzyka a nowe media. Polska twórczość elektroakustyczna prze… 2018-12-16 289
Anhelli – strapiona dusza. Wywiad z Dariuszem Przybylskim 2019-12-03 Wojtek Krzyżanowski 289
Anhelli w Poznaniu. Dwugłos o nowej operze Dariusza Przybylskiego 2019-12-17 Paulina Książek, Wojtek Krzyżanowski 289
Anime, przykładem japońskiego zainteresowania muzyką klasyczną 2018-09-17 Alicja Bezdziczek 289
Antoni Beksiak: to nie jest zwykłe ogrywanie melodii, to melodyczno-sonoryczny f… 2019-01-14 Dorota Relidzyńska 289
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk 2017-10-17 Elżbieta Szczurko 289
Aplikacja „Poznań Miliana” 2017-11-26 Ewa Chorościan 289
Ares Chadzinikolau oraz Marcin Murawski i Nino Jvania. Dwa koncerty Nostalgii 2019-11-30 Kacper Sikora 289
Audio Video Show 2019 2019-09-02 Redakcja 289
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 289
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 289
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 2017-11-25 Marta Szostak 289
Bajka o sporze Jasia i Małgosi 2019-02-27 Karol Furtak 289
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 289
Benedyktyńska robota – rozmowa z Michałem Koszelem 2018-05-29 Dorota Relidzyńska 289
Bez winylu 2017-06-10 Jakub Dymek 289
Biografistyka 2019-05-19 Dorota Relidzyńska 289
Blogi archeomuzykologiczne 2017-07-07 Redakcja 289
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków 2017-11-24 I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder 289
Bob Dylan – pierwszy poeta rocka 2019-06-09 Paweł Cybulski 289
Bohuslav Martinu: emigrant 2017-10-06 Grzegorz Piotrowski 289
Bozhanov: pianistyczna ariergarda 2019-09-02 Dorota Relidzyńska 289
„BPM". Bóg – Przestrzeń – Miłość, czyli sekretna mechanika muzyki 2019-02-27 Robert Gogol 289
„Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem… 2018-04-30 Monika Winnicka 289
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… 2017-10-18 Agnieszka Cieślak 289
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 289
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… 2017-05-27 Michał Jan Lutostański 289
"Być może to, że jesteśmy gatunkiem społecznym zawdzięczamy właśnie naszej… 2018-06-30 Wojtek Krzyżanowski 289
Cały ten musical! 2018-01-28 Anna Kruszyńska 289
"Camelot" i kino muzyczne 2018-01-28 Katarzyna Jakubiak 289
Charles Aznavour – piosenki sfotografowane 2019-05-19 Dorota Relidzyńska 289
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 289
Chłopak nieuleczalnie chory na pasję 2019-04-30 Joanna Stanecka 289
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… 2017-09-16 A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. 289
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 289
Ciemne centrum 2018-12-16 Rafał Wawrzyńczyk 289
Co-Composition: Radical Collaboration 2017-08-20 Paul Zaba, Luke Deane 289
Co daje storytelling? 2017-12-05 Weronika Julia Gryczkowska 289
Conscious music 2017-08-21 Piotr Peszat 289
Cyber-surrealizm 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 289
Czego potrzeba, by powstała muzyka? 2018-05-29 289
Czekając na pariasa. Kilka słów o przyczynach zapomnienia "Parii" Moni… 2019-03-25 Ignacy Zalewski 289
Czterdziestolatek-debiutant, czyli Kuba Badach powraca 2018-03-27 Katarzyna Syguła 289
Czy filmy o starożytności ukazują nam prawdę o muzyce tamtych czasów? 2017-07-07 Katarzyna Sienkiewicz 289
Czy fortepian może być prawdziwie „ludzki”? Kilka uwag o "Królu Olch"… 2018-05-29 Karol Furtak 289
Czy gra na instrumencie może być wege? 2018-05-29 Małgorzata Wojciechowska 289
Czy jesteś gotów, aby Twój świat się wywrócił? "Heartworms" grupy The… 2018-03-25 Zuzanna Nalepa 289
Czy muzyka ma istotę? Międzynarodowa konferencja muzykologiczna „Essence and Con… 2017-06-23 Żaneta Chrzanowska 289
Czy oni na pewno mają talent? Reperkusje złotych iksów 2018-09-17 Monika Winnicka 289
Czy opera może się jeszcze odegrać? 2018-08-29 Dobrochna Zalas 289
Czy ta muzyka przeżyła? O nietrwałości i nieśmiertelności utworów starożytnych 2017-07-07 Jan Lech 289
„Czy technologia zagraża muzyce?” - konferencja firmy Right Music, 5 grudnia 201… 2018-11-29 materiały prasowe 289
Czy Ten Felieton Wywróci Twoje Zdanie O Muzyce Do Góry Nogami?! – czyli clickbai… 2017-08-21 Julian Gołosz 289
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie? 2019-02-27 Dorota Relidzyńska 289
Daj się zainspirować. Festiwale jazzowe i wolontariat 2017-11-25 Iwona Granacka 289
"Dajemy sobie czas na rozwój" – wywiad z zespołem Algorhythm 2017-11-22 Natalia Chylińska 289
Dalekie lądy. Kompozytorzy emigracyjni 2017-10-15 Ewa Chorościan, Marlena Wieczorek 289
Dawno, dawno temu... w muzyce 2017-07-07 Anna Kruszyńska 289
Definicja migracji 2017-10-06 Andrzej Bełkot 289
Diabeł decybelem 2019-02-27 Robert Gogol 289
Dlaczego i jak sądzimy, czyli krytyka muzyczna pod lupą 2017-09-15 Magdalena Nowicka-Ciecierska 289
Dlaczego instrumenty wirtualne są lepsze od tradycyjnych? 2019-09-02 Wojtek Krzyżanowski 289
Dlaczego oglądam Eurowizję? 2017-05-27 Krzysztof Stefański 289
Dobrze jest, czy źle? Kilka słów o dzisiejszej krytyce muzycznej 2018-12-16 Łucja Siedlik 289
Drugi dom. Dominik Połoński i muzyka współczesna 2019-02-27 Ewa Schreiber 289
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 289
Duchowe spotkanie z muzyką rockową „poza historią” 2019-04-30 Tomasz Trzciński 289
Dwa oblicza instrumentów klawiszowych: Friedrich Wilhelm Rust - Der Clavierpoet… 2018-02-09 Karolina Majewska 289
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew 2017-10-16 Ewa Chorościan 289
Dwugłos w sprawie grzechotek 2017-07-07 Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska 289
Dziękujemy za wsparcie! 2017-07-16 Redakcja 289
Dziennikarstwo muzyczne w dobie nowych technologii 2019-06-09 Tomasz Trzciński 289
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego 2017-11-22 Maria Zarycka 289
Dźwięki zakazane, dźwięki buntu – polska radiofonia w pejzażu dźwiękowym lat 193… 2019-08-15 Joanna Kwapień 289

126‹ poprzednie

logowanie i rejestracja
Wydanie 289