Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 255
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 255
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 255
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 255
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 255
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 255
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 255
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 255
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 255
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 255
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 255
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 255
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… 2017-02-09 Marta Zawadzka 255
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" 2017-01-14 Waldemar Kuligowski 255
„Gagaku” i „Budo” w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha 2017-03-10 Maurycy Raczyński 255
„Harpsichorduo”. Nowa płyta japońsko-polskiego duetu klawesynowego 2017-03-10 Maurycy Raczyński 255
Instytut Muzyki i Tańca: Portale (taniecPOLSKA.pl i tance.edu.pl); Polska Platfo… 2017-02-09 255
Jak to się robi w Ameryce, czyli „Terpsychora w tenisówkach. Taniec post-modern”… 2017-02-09 Katarzyna Bartos 255
Kari, czyli o wokalnych podróżach i przekraczaniu granic 2017-04-05 Anna Kruszyńska 255
Konkurs Polskich Krytyków Muzycznych KROPKA rozstrzygnięty! 2017-04-25 255
Kwintesencja japońskiej estetyki dźwięku - „gagaku”. Wywiad z dr Martą Wesołowsk… 2017-03-10 Maurycy Raczyński 255
Malice Mizer i J(apan)-goth 2017-03-10 Emanuella Robak 255
„Mam wrażenie, że dzisiejsze artystki chcą i mogą mówić więcej”. Wywiad z Ifi Ud… 2017-04-05 Jędrzej Weber 255
MEAKULTURA W NOWEJ ODSŁONIE! 2017-02-07 255
Miejsce kobiet w historii hip-hopu 2017-04-05 Alicja Glinianowicz 255
Minione, dawne, zabawne. Nowa płyta Anny Marii Jopek 2017-04-05 Agnieszka Topolska 255
Mityczne korzenie klasycznego tańca indyjskiego 2017-02-09 Renata Dobkowska 255
Muzyka, moja miłość. Muzyczne wyspy Japonii 2017-03-10 Maurycy Raczyński 255
Na przekór eksperymentom. „Emerge” Tomasza Jakuba Opałki 2017-04-23 Iwona Granacka 255
Numer tematyczny: Cały ten taniec 2017-02-09 Anna Kruszyńska 255
Od westchnienia przez noise do free jazzu 2017-03-10 Ewa Chorościan 255
Opowieść o samotności. Matthew Bourne, „Jezioro łabędzie” i krótka historia pier… 2017-02-09 Renata Dobkowska 255
Optymiści mogą wszystko - Richard Buckle „Diagilew" 2017-02-09 Anna Wyżga 255
Pierwiastek żeński w muzyce popularnej 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 255
"Pierwszy śnieg" - nowa płyta Marka Dyjaka. Patronat MEAKULTURY 2017-01-11 255
Płyta „Warsaw Philharmonic: Karol Szymanowski” 2017-03-03 255
Polityka uczuć. Wywiad z Markiem Dyjakiem 2017-01-31 Piotr Jakubowski 255
Projekt Piano 2017-04-05 255
Przerwany koncert, niepreparowany fortepian 2017-04-23 Ewa Schreiber, Marlena Wieczorek 255
Queen of soul, queen of souls 2017-04-05 Marta Szostak 255
„Radość, która teraz towarzyszy mi przed wyjściem na scenę, jest miksem spełnien… 2017-04-05 Idalia Kurowska 255
„Różnorodność jest bogactwem, z którego staram się czerpać”. Wywiad z Jackiem Pr… 2017-02-09 Anna Kruszyńska, Ewa Schreiber 255
Rusza nabór do Trzeciej Edycji Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych! 2017-01-19 255
Sed Contra Ensemble i muzyka współczesna na Ukrainie 2017-04-23 Ewa Chorościan 255
Słuchaj i uwielbiaj. „Magnificat” Martina Palmeriego w wykonaniu Chóru „Astrolab… 2017-01-28 Anna Komendzińska 255
„Spark”. Hiromi. The Trio Project 2017-03-10 Olena Prokhorets 255
Stypendium twórcze Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego dla dr Marleny Wiec… 2017-01-04 255
Toru Takemitsu Composition Award - w hołdzie japońskiemu kompozytorowi 2017-03-10 Idalia Kurowska 255
Toshio Hosokawa - akordeon - samooddychające shô 2017-03-10 Bernadeta Jasiok 255
Tradycyjne instrumentarium japońskie 2017-03-10 Tomasz Bonikowski 255
Trasa koncertowa Natalii Kukulskiej 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 255
Trzy bębny i flet - rola muzyki w "teatrze tradycyjnym" „no" 2017-03-10 Jakub Karpoluk 255
Video wykład. "Państwo powinno mnie utrzymywać" czyli relacje artystów… 2017-01-10 Danuta Gwizdalanka 255
Video wykład. Wpływ zimnej wojny na polską szkołę kompozytorską 2017-04-23 Krzysztof Meyer 255
„W balecie wszystko zaczyna się od głowy”. Wywiad z Maksimem Woitiulem 2017-02-09 Anna Kruszyńska 255
„W Japonii z szarości dnia powszedniego wyłaniają się barwy”. Wywiad z Marią Pom… 2017-03-10 Anna Kruszyńska 255
Warsztaty krytyki muzycznej z Fundacją MEAKULTURA 2017-04-23 Ewa Chorościan 255
„Welcome to Japan!”. O obrazach Japonii i Japończyków w amerykańskim teatrze muz… 2017-03-10 Wojciech Bernatowicz 255
Wizerunek kobiet w polskim rapie 2017-04-05 Alicja Glinianowicz 255
Wizerunek kobiet w teledyskach w latach 90. XX wieku i w pierwszych dekadach XXI… 2017-04-05 Joanna Dziel 255
Wokół 46. "Poznańskiej Wiosny Muzycznej". Numer specjalny 2017-04-23 255
Wybrane elementy techniki ruchu Rudolfa Labana w kształceniu na specjalności ryt… 2017-02-09 Magdalena Sawicka 255
Wydawnictwa opublikowane we współpracy z Instytutem Muzyki i Tańca 2017-02-09 255
Wzór na piękno muzyki 2017-04-23 Karolina Dąbek 255
Zadzierając z facetami 2017-04-05 Paweł Kujawiak 255
Zaproszenie do udziału w konferencji „Muzyka jako zjawisko społeczne – orientacj… 2017-03-30 255
Zatańczyć o współczesnym świecie 2017-02-09 Aleksandra Chmielewska 255
"Zawsze mam coś w zanadrzu do powiedzenia". Wywiad z Krzysztofem Pende… 2017-04-23 Maria Majewska, Ewa Schreiber 255
Zwycięskie kroki przeznaczenia 2017-02-09 Katarzyna Trzeciak 255
Życzenia Wielkanocne 2017-04-14 Redakcja 255
logowanie i rejestracja
Wydanie 255