1 procent dla Fundacji MEAKULTURA |
2017-02-21 |
|
301 |
10. Enter Enea Festiwal |
2020-09-05 |
Klaudia Popielska |
301 |
12. Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka |
2018-05-29 |
|
301 |
12 Points Festival |
2017-11-26 |
Iwona Granacka |
301 |
16 lat piosenki w mojej głowie |
2017-04-05 |
Aleksandra Bliźniuk |
301 |
2020 - jeden taki rok |
2021-01-27 |
Anna Wyżga |
301 |
40 lat zabawy w punk |
2020-02-09 |
Andrzej Skórzyński |
301 |
46. Poznańska Wiosna Muzyczna |
2017-03-22 |
|
301 |
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków |
2017-04-23 |
M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko |
301 |
47. Poznańska Wiosna Muzyczna. Patronat MEAKULTURY |
2018-03-16 |
|
301 |
8 mil na południe od Europy |
2020-07-14 |
Magdalena Żmudzińska |
301 |
ABC muzycznego biznesu |
2018-09-17 |
Aleksandra Kujawiak |
301 |
Aby język giętki… |
2017-09-15 |
Aleksandra Bliźniuk |
301 |
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku |
2017-06-23 |
Artur Szalsza |
301 |
Actus Humanus – z przywiązania do ponadczasowego piękna |
2018-10-31 |
Michał Orzechowski |
301 |
Ada Sari |
2017-08-05 |
Max Skorwider |
301 |
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej |
2017-09-16 |
Iwona Granacka |
301 |
AI w branży muzycznej |
2019-06-09 |
Tomasz Trzciński |
301 |
Aleksander Dębicz: gdy improwizacja przychodzi z pomocą |
2019-11-02 |
Dorota Relidzyńska |
301 |
Aleksandra Sewerynik - Prawo autorskie w instytucjach kultury |
2019-09-25 |
|
301 |
Alex - zapomniana królowa funk rocka |
2017-04-05 |
Iwona Granacka |
301 |
"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego |
2018-04-30 |
|
301 |
Alternatywna stolica Polski: OFF Festival |
2020-11-25 |
Jędrzej Rumiński |
301 |
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych |
2017-10-08 |
Kinga Krzymowska-Szacoń |
301 |
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa |
2017-06-01 |
Katarzyna Jaśkowiak |
301 |
Amplifikacja instrumentu akustycznego. Idea i praktyka |
2018-05-29 |
Ryszard Lubieniecki |
301 |
Analiza „małżeństwa z rozsądku”. Recenzja książki Grzegorza Manii „Muzyka w pra… |
2020-05-22 |
dr adw. Anna Wilińska-Zelek |
301 |
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego |
2017-05-06 |
Anna Wyżga |
301 |
Anatomia słuchacza |
2017-11-21 |
Marta Szostak |
301 |
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" |
2017-09-16 |
Magdalena Nowicka-Ciecierska |
301 |
Andrzej Krakowski – Bronisław Kaper. Od początku do końca |
2019-08-14 |
Agnieszka Cieślak |
301 |
Andrzej Mądro "Muzyka a nowe media. Polska twórczość elektroakustyczna prze… |
2018-12-16 |
|
301 |
Anhelli – strapiona dusza. Wywiad z Dariuszem Przybylskim |
2019-12-03 |
Wojtek Krzyżanowski |
301 |
Anhelli w Poznaniu. Dwugłos o nowej operze Dariusza Przybylskiego |
2019-12-17 |
Paulina Książek, Wojtek Krzyżanowski |
301 |
Anime, przykładem japońskiego zainteresowania muzyką klasyczną |
2018-09-17 |
Alicja Bezdziczek |
301 |
Anna Ciborowska: kobiety komponowały od zawsze |
2020-09-12 |
Marlena Wieczorek, Dorota Relidzyńska |
301 |
Antoni Beksiak: to nie jest zwykłe ogrywanie melodii, to melodyczno-sonoryczny f… |
2019-01-14 |
Dorota Relidzyńska |
301 |
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk |
2017-10-17 |
Elżbieta Szczurko |
301 |
Aplikacja „Poznań Miliana” |
2017-11-26 |
Ewa Chorościan |
301 |
Ares Chadzinikolau oraz Marcin Murawski i Nino Jvania. Dwa koncerty Nostalgii |
2019-11-30 |
Kacper Sikora |
301 |
Artyści, walczmy o swoje prawa! Rozmowa z Tomaszem Koniecznym |
2020-05-14 |
Marlena Wieczorek |
301 |
Audio Video Show 2019 |
2019-09-02 |
Redakcja |
301 |
Australia. Przez morze ognia |
2020-03-31 |
Andrzej Skórzyński |
301 |
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży |
2017-04-23 |
Filip Awłas |
301 |
Bach Collegium Japan |
2017-03-10 |
Maurycy Raczyński |
301 |
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 |
2017-11-25 |
Marta Szostak |
301 |
Bajka o sporze Jasia i Małgosi |
2019-02-27 |
Karol Furtak |
301 |
Balet (nie)męska sprawa? |
2017-02-09 |
Katarzyna Gardzina-Kubała |
301 |
Bardziej „śląska” czy „warszawska”? O elektronice, kompozycji i żeńskim potencja… |
2020-12-04 |
Agnieszka Nowok-Zych |
301 |
Benedyktyńska robota – rozmowa z Michałem Koszelem |
2018-05-29 |
Dorota Relidzyńska |
301 |
Bez winylu |
2017-06-10 |
Jakub Dymek |
301 |
Bezpłatne porady prawne Music Export Poland |
2020-07-09 |
|
301 |
Białko SARS-CoV-2 jako melodia |
2020-04-09 |
Angelika Tołysz |
301 |
Biografistyka |
2019-05-19 |
Dorota Relidzyńska |
301 |
Blogi archeomuzykologiczne |
2017-07-07 |
Redakcja |
301 |
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków |
2017-11-24 |
I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder |
301 |
Bob Dylan – pierwszy poeta rocka |
2019-06-09 |
Paweł Cybulski |
301 |
Bohuslav Martinu: emigrant |
2017-10-06 |
Grzegorz Piotrowski |
301 |
Bozhanov: pianistyczna ariergarda |
2019-09-02 |
Dorota Relidzyńska |
301 |
„BPM". Bóg – Przestrzeń – Miłość, czyli sekretna mechanika muzyki |
2019-02-27 |
Robert Gogol |
301 |
„Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem… |
2018-04-30 |
Monika Winnicka |
301 |
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… |
2017-10-18 |
Agnieszka Cieślak |
301 |
Bronisława Niżyńska |
2017-02-09 |
Aleksandra Szyguła |
301 |
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… |
2017-05-27 |
Michał Jan Lutostański |
301 |
"Być może to, że jesteśmy gatunkiem społecznym zawdzięczamy właśnie naszej… |
2018-06-30 |
Wojtek Krzyżanowski |
301 |
Cały ten musical! |
2018-01-28 |
Anna Kruszyńska |
301 |
"Camelot" i kino muzyczne |
2018-01-28 |
Katarzyna Jakubiak |
301 |
Charles Aznavour – piosenki sfotografowane |
2019-05-19 |
Dorota Relidzyńska |
301 |
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY |
2017-04-05 |
|
301 |
Chłopak nieuleczalnie chory na pasję |
2019-04-30 |
Joanna Stanecka |
301 |
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… |
2017-09-16 |
A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. |
301 |
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… |
2017-03-10 |
Shizuka Okumura |
301 |
Ciemne centrum |
2018-12-16 |
Rafał Wawrzyńczyk |
301 |
Co-Composition: Radical Collaboration |
2017-08-20 |
Paul Zaba, Luke Deane |
301 |
Co daje storytelling? |
2017-12-05 |
Weronika Julia Gryczkowska |
301 |
Conscious music |
2017-08-21 |
Piotr Peszat |
301 |
Cyber-surrealizm |
2018-08-31 |
Wojtek Krzyżanowski |
301 |
„Czarodziejski flet” to tajemnica, którą trzeba odkryć |
2020-11-27 |
Dominika Waliszewska |
301 |
Czas na Zacier. Wywiad z Mirosławem Jędrasem |
2020-05-20 |
Magdalena Żmudzińska |
301 |
Czego o muzyce uczy nas Krystian Zimerman? |
2020-12-04 |
Joanna Kwapień |
301 |
Czego potrzeba, by powstała muzyka? |
2018-05-29 |
|
301 |
Czekając na Barbera |
2021-01-27 |
Dorota Relidzyńska |
301 |
Czekając na pariasa. Kilka słów o przyczynach zapomnienia "Parii" Moni… |
2019-03-25 |
Ignacy Zalewski |
301 |
Czterdziestolatek-debiutant, czyli Kuba Badach powraca |
2018-03-27 |
Katarzyna Syguła |
301 |
Czułość (i płyty, takie jak ta) to wszystko, czego dziś potrzebujemy |
2020-05-10 |
Magdalena Żmudzińska |
301 |
Czy filmy o starożytności ukazują nam prawdę o muzyce tamtych czasów? |
2017-07-07 |
Katarzyna Sienkiewicz |
301 |
Czy fortepian może być prawdziwie „ludzki”? Kilka uwag o "Królu Olch"… |
2018-05-29 |
Karol Furtak |
301 |
Czy gra na instrumencie może być wege? |
2018-05-29 |
Małgorzata Wojciechowska |
301 |
Czy jesteś gotów, aby Twój świat się wywrócił? "Heartworms" grupy The… |
2018-03-25 |
Zuzanna Nalepa |
301 |
Czy muzyka ma istotę? Międzynarodowa konferencja muzykologiczna „Essence and Con… |
2017-06-23 |
Żaneta Chrzanowska |
301 |
Czy muzyka ma płeć? Gender w codziennej przestrzeni audiowizualnej |
2020-09-12 |
Joanna Kwapień |
301 |
Czy oni na pewno mają talent? Reperkusje złotych iksów |
2018-09-17 |
Monika Winnicka |
301 |
Czy opera może się jeszcze odegrać? |
2018-08-29 |
Dobrochna Zalas |
301 |
Czy ta muzyka przeżyła? O nietrwałości i nieśmiertelności utworów starożytnych |
2017-07-07 |
Jan Lech |
301 |
„Czy technologia zagraża muzyce?” - konferencja firmy Right Music, 5 grudnia 201… |
2018-11-29 |
materiały prasowe |
301 |
Czy Ten Felieton Wywróci Twoje Zdanie O Muzyce Do Góry Nogami?! – czyli clickbai… |
2017-08-21 |
Julian Gołosz |
301 |
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie? |
2019-02-27 |
Dorota Relidzyńska |
301 |
Czy wiesz, że… Muzyczne ciekawostki Śląska |
2020-12-03 |
Agnieszka Nowok-Zych |
301 |
Daj się zainspirować. Festiwale jazzowe i wolontariat |
2017-11-25 |
Iwona Granacka |
301 |
"Dajemy sobie czas na rozwój" – wywiad z zespołem Algorhythm |
2017-11-22 |
Natalia Chylińska |
301 |