Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 272
12. Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka 2018-05-29 272
12 Points Festival 2017-11-26 Iwona Granacka 272
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 272
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 272
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 272
47. Poznańska Wiosna Muzyczna. Patronat MEAKULTURY 2018-03-16 272
ABC muzycznego biznesu 2018-09-17 Aleksandra Kujawiak 272
Aby język giętki… 2017-09-15 Aleksandra Bliźniuk 272
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku 2017-06-23 Artur Szalsza 272
Ada Sari 2017-08-05 Max Skorwider 272
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej 2017-09-16 Iwona Granacka 272
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 272
"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego 2018-04-30 272
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych 2017-10-08 Kinga Krzymowska-Szacoń 272
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa 2017-06-01 Katarzyna Jaśkowiak 272
Amplifikacja instrumentu akustycznego. Idea i praktyka 2018-05-29 Ryszard Lubieniecki 272
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego 2017-05-06 Anna Wyżga 272
Anatomia słuchacza 2017-11-21 Marta Szostak 272
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" 2017-09-16 Magdalena Nowicka-Ciecierska 272
Anime, przykładem japońskiego zainteresowania muzyką klasyczną 2018-09-17 Alicja Bezdziczek 272
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk 2017-10-17 Elżbieta Szczurko 272
Aplikacja „Poznań Miliana” 2017-11-26 Ewa Chorościan 272
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 272
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 272
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 2017-11-25 Marta Szostak 272
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 272
Benedyktyńska robota – rozmowa z Michałem Koszelem 2018-05-29 Dorota Relidzyńska 272
Bez winylu 2017-06-10 Jakub Dymek 272
Blogi archeomuzykologiczne 2017-07-07 Redakcja 272
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków 2017-11-24 I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder 272
Bohuslav Martinu: emigrant 2017-10-06 Grzegorz Piotrowski 272
„Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem… 2018-04-30 Monika Winnicka 272
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… 2017-10-18 Agnieszka Cieślak 272
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 272
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… 2017-05-27 Michał Jan Lutostański 272
"Być może to, że jesteśmy gatunkiem społecznym zawdzięczamy właśnie naszej… 2018-06-30 Wojtek Krzyżanowski 272
Cały ten musical! 2018-01-28 Anna Kruszyńska 272
"Camelot" i kino muzyczne 2018-01-28 Katarzyna Jakubiak 272
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 272
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… 2017-09-16 A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. 272
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 272
Co-Composition: Radical Collaboration 2017-08-20 Paul Zaba, Luke Deane 272
Co daje storytelling? 2017-12-05 Weronika Julia Gryczkowska 272
Conscious music 2017-08-21 Piotr Peszat 272
Cyber-surrealizm 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 272
Czego potrzeba, by powstała muzyka? 2018-05-29 272
Czterdziestolatek-debiutant, czyli Kuba Badach powraca 2018-03-27 Katarzyna Syguła 272
Czy filmy o starożytności ukazują nam prawdę o muzyce tamtych czasów? 2017-07-07 Katarzyna Sienkiewicz 272
Czy fortepian może być prawdziwie „ludzki”? Kilka uwag o "Królu Olch"… 2018-05-29 Karol Furtak 272
Czy gra na instrumencie może być wege? 2018-05-29 Małgorzata Wojciechowska 272
Czy jesteś gotów, aby Twój świat się wywrócił? "Heartworms" grupy The… 2018-03-25 Zuzanna Nalepa 272
Czy muzyka ma istotę? Międzynarodowa konferencja muzykologiczna „Essence and Con… 2017-06-23 Żaneta Chrzanowska 272
Czy oni na pewno mają talent? Reperkusje złotych iksów 2018-09-17 Monika Winnicka 272
Czy opera może się jeszcze odegrać? 2018-08-29 Dobrochna Zalas 272
Czy ta muzyka przeżyła? O nietrwałości i nieśmiertelności utworów starożytnych 2017-07-07 Jan Lech 272
Czy Ten Felieton Wywróci Twoje Zdanie O Muzyce Do Góry Nogami?! – czyli clickbai… 2017-08-21 Julian Gołosz 272
Daj się zainspirować. Festiwale jazzowe i wolontariat 2017-11-25 Iwona Granacka 272
"Dajemy sobie czas na rozwój" – wywiad z zespołem Algorhythm 2017-11-22 Natalia Chylińska 272
Dalekie lądy. Kompozytorzy emigracyjni 2017-10-15 Ewa Chorościan, Marlena Wieczorek 272
Dawno, dawno temu... w muzyce 2017-07-07 Anna Kruszyńska 272
Definicja migracji 2017-10-06 Andrzej Bełkot 272
Dlaczego i jak sądzimy, czyli krytyka muzyczna pod lupą 2017-09-15 Magdalena Nowicka-Ciecierska 272
Dlaczego oglądam Eurowizję? 2017-05-27 Krzysztof Stefański 272
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 272
Dwa oblicza instrumentów klawiszowych: Friedrich Wilhelm Rust - Der Clavierpoet… 2018-02-09 Karolina Majewska 272
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew 2017-10-16 Ewa Chorościan 272
Dwugłos w sprawie grzechotek 2017-07-07 Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska 272
Dziękujemy za wsparcie! 2017-07-16 Redakcja 272
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego 2017-11-22 Maria Zarycka 272
Édith Piaf 2017-09-06 Max Skorwider 272
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… 2017-02-09 Marta Zawadzka 272
Elektronika PL - metarecenzja 2018-08-31 Dobrochna Zalas, Wojtek Krzyżanowski, RZ, DS, RSx2 272
Elektryfikacja 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 272
Elementy cante jondo w "La Luna está muerta, muerta..." z "Night… 2018-04-30 Paulina Miedzińska 272
Elementy improwizacji w muzyce fortepianowej XVIII wieku na przykładzie wybranyc… 2018-02-06 Aleksandra Świgut 272
Etta James 2017-11-25 Max Skorwider 272
"Farsa nie do wiary". "Czarodziejski flet" W. A. Mozarta w r… 2018-07-31 Maria Zimny 272
Festiwal Audio Art 2017-08-02 Paulina Zgliniecka 272
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" 2017-01-14 Waldemar Kuligowski 272
Festiwal Strefa Ciszy w Łazienkach Królewskich w Warszawie 2018-06-30 272
Festiwale muzyki filmowej oraz festiwale filmowe z muzyką 2017-05-07 Ewa Chorościan 272
Finansowanie kultury w Szwajcarii 2017-12-05 Sebastian Uszyński, Marzena Mikosz 272
Fluxus and experimental music 2018-04-30 Luiza Sadowska 272
Fortepian w Wiedniu XVIII w. – wokół Leopolda Koželuha w 200. rocznicę śmierci k… 2018-02-05 Joanna Owczarek-Ciszewska 272
Fortuna kołem się toczy 2017-05-27 Aleksandra Bliźniuk 272
Fundusz Popierania Twórczości ZAIKS wspiera MEAKULTURĘ! Stypendium dla Marleny W… 2017-10-31 272
„Gagaku” i „Budo” w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha 2017-03-10 Maurycy Raczyński 272
Gala KROPKI już w najbliższą niedzielę! 2017-05-24 272
"Gdyby inspiracją była tylko muzyka poważna, to trochę kręcilibyśmy się w k… 2017-08-18 Tomasz Michałowski, Paulina Zgliniecka 272
Gdzie miłość, tam snuje się opowieść 2018-04-30 Anna Komendzińska 272
"Głowa mówi...". Polski rock lat 80. 2018-03-29 Redakcja 272
„Harpsichorduo”. Nowa płyta japońsko-polskiego duetu klawesynowego 2017-03-10 Maurycy Raczyński 272
Henryk Wars – Pierwszy Polak w Hollywood 2017-10-18 Magdalena Nowicka-Ciecierska 272
Historia pewnej płyty: „Magical Mystery Tour” The Beatles 50 lat po premierze 2018-03-27 Paweł Cybulski 272
I Międzynarodowy Konkurs Chopinowski na Instrumentach Historycznych 2018-02-05 Aleksandra Bliźniuk 272
I Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Karola Szymanowskiego 2018-05-29 272
Idea pejzażu dźwiękowego Raymonda Murraya Schafera w myśli i twórczości Lidii Zi… 2017-08-20 Aleksandra Flach 272
III strefa Kultury 2017-12-05 Marzena Mikosz 272
Ile masz lat?! To niemożliwe! 2018-03-25 Katarzyna Syguła 272

124‹ poprzednie

logowanie i rejestracja
Wydanie 272