Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 276
12. Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka 2018-05-29 276
12 Points Festival 2017-11-26 Iwona Granacka 276
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 276
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 276
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 276
47. Poznańska Wiosna Muzyczna. Patronat MEAKULTURY 2018-03-16 276
ABC muzycznego biznesu 2018-09-17 Aleksandra Kujawiak 276
Aby język giętki… 2017-09-15 Aleksandra Bliźniuk 276
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku 2017-06-23 Artur Szalsza 276
Actus Humanus – z przywiązania do ponadczasowego piękna 2018-10-31 Michał Orzechowski 276
Ada Sari 2017-08-05 Max Skorwider 276
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej 2017-09-16 Iwona Granacka 276
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 276
"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego 2018-04-30 276
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych 2017-10-08 Kinga Krzymowska-Szacoń 276
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa 2017-06-01 Katarzyna Jaśkowiak 276
Amplifikacja instrumentu akustycznego. Idea i praktyka 2018-05-29 Ryszard Lubieniecki 276
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego 2017-05-06 Anna Wyżga 276
Anatomia słuchacza 2017-11-21 Marta Szostak 276
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" 2017-09-16 Magdalena Nowicka-Ciecierska 276
Andrzej Mądro "Muzyka a nowe media. Polska twórczość elektroakustyczna prze… 2018-12-16 276
Anime, przykładem japońskiego zainteresowania muzyką klasyczną 2018-09-17 Alicja Bezdziczek 276
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk 2017-10-17 Elżbieta Szczurko 276
Aplikacja „Poznań Miliana” 2017-11-26 Ewa Chorościan 276
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 276
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 276
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 2017-11-25 Marta Szostak 276
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 276
Benedyktyńska robota – rozmowa z Michałem Koszelem 2018-05-29 Dorota Relidzyńska 276
Bez winylu 2017-06-10 Jakub Dymek 276
Blogi archeomuzykologiczne 2017-07-07 Redakcja 276
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków 2017-11-24 I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder 276
Bohuslav Martinu: emigrant 2017-10-06 Grzegorz Piotrowski 276
„Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem… 2018-04-30 Monika Winnicka 276
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… 2017-10-18 Agnieszka Cieślak 276
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 276
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… 2017-05-27 Michał Jan Lutostański 276
"Być może to, że jesteśmy gatunkiem społecznym zawdzięczamy właśnie naszej… 2018-06-30 Wojtek Krzyżanowski 276
Cały ten musical! 2018-01-28 Anna Kruszyńska 276
"Camelot" i kino muzyczne 2018-01-28 Katarzyna Jakubiak 276
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 276
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… 2017-09-16 A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. 276
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 276
Ciemne centrum 2018-12-16 Rafał Wawrzyńczyk 276
Co-Composition: Radical Collaboration 2017-08-20 Paul Zaba, Luke Deane 276
Co daje storytelling? 2017-12-05 Weronika Julia Gryczkowska 276
Conscious music 2017-08-21 Piotr Peszat 276
Cyber-surrealizm 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 276
Czego potrzeba, by powstała muzyka? 2018-05-29 276
Czterdziestolatek-debiutant, czyli Kuba Badach powraca 2018-03-27 Katarzyna Syguła 276
Czy filmy o starożytności ukazują nam prawdę o muzyce tamtych czasów? 2017-07-07 Katarzyna Sienkiewicz 276
Czy fortepian może być prawdziwie „ludzki”? Kilka uwag o "Królu Olch"… 2018-05-29 Karol Furtak 276
Czy gra na instrumencie może być wege? 2018-05-29 Małgorzata Wojciechowska 276
Czy jesteś gotów, aby Twój świat się wywrócił? "Heartworms" grupy The… 2018-03-25 Zuzanna Nalepa 276
Czy muzyka ma istotę? Międzynarodowa konferencja muzykologiczna „Essence and Con… 2017-06-23 Żaneta Chrzanowska 276
Czy oni na pewno mają talent? Reperkusje złotych iksów 2018-09-17 Monika Winnicka 276
Czy opera może się jeszcze odegrać? 2018-08-29 Dobrochna Zalas 276
Czy ta muzyka przeżyła? O nietrwałości i nieśmiertelności utworów starożytnych 2017-07-07 Jan Lech 276
„Czy technologia zagraża muzyce?” - konferencja firmy Right Music, 5 grudnia 201… 2018-11-29 materiały prasowe 276
Czy Ten Felieton Wywróci Twoje Zdanie O Muzyce Do Góry Nogami?! – czyli clickbai… 2017-08-21 Julian Gołosz 276
Daj się zainspirować. Festiwale jazzowe i wolontariat 2017-11-25 Iwona Granacka 276
"Dajemy sobie czas na rozwój" – wywiad z zespołem Algorhythm 2017-11-22 Natalia Chylińska 276
Dalekie lądy. Kompozytorzy emigracyjni 2017-10-15 Ewa Chorościan, Marlena Wieczorek 276
Dawno, dawno temu... w muzyce 2017-07-07 Anna Kruszyńska 276
Definicja migracji 2017-10-06 Andrzej Bełkot 276
Dlaczego i jak sądzimy, czyli krytyka muzyczna pod lupą 2017-09-15 Magdalena Nowicka-Ciecierska 276
Dlaczego oglądam Eurowizję? 2017-05-27 Krzysztof Stefański 276
Dobrze jest, czy źle? Kilka słów o dzisiejszej krytyce muzycznej 2018-12-16 Łucja Siedlik 276
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 276
Dwa oblicza instrumentów klawiszowych: Friedrich Wilhelm Rust - Der Clavierpoet… 2018-02-09 Karolina Majewska 276
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew 2017-10-16 Ewa Chorościan 276
Dwugłos w sprawie grzechotek 2017-07-07 Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska 276
Dziękujemy za wsparcie! 2017-07-16 Redakcja 276
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego 2017-11-22 Maria Zarycka 276
Édith Piaf 2017-09-06 Max Skorwider 276
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… 2017-02-09 Marta Zawadzka 276
Egotycy z piętą achillesową (Ego-Shooter mit Achillesferse) 2018-12-16 Dirk Wieschollek 276
Elektronika PL - metarecenzja 2018-08-31 Dobrochna Zalas, Wojtek Krzyżanowski, RZ, DS, RSx2 276
Elektryfikacja 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 276
Elementy cante jondo w "La Luna está muerta, muerta..." z "Night… 2018-04-30 Paulina Miedzińska 276
Elementy improwizacji w muzyce fortepianowej XVIII wieku na przykładzie wybranyc… 2018-02-06 Aleksandra Świgut 276
Estonia: wyśpiewane niepodległości 2018-11-19 Krzysztof Bździel 276
Etta James 2017-11-25 Max Skorwider 276
"Farsa nie do wiary". "Czarodziejski flet" W. A. Mozarta w r… 2018-07-31 Maria Zimny 276
Festiwal Audio Art 2017-08-02 Paulina Zgliniecka 276
Festiwal Bachowski w Świdnicy – w duchu wspólnoty 2018-10-31 Michał Orzechowski 276
Festiwal – laboratorium kultury 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 276
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" 2017-01-14 Waldemar Kuligowski 276
Festiwal Nostalgia 2018. Impresje młodych krytyków muzycznych 2019-01-04 Joanna Gruszczyńska, Anna Hanczak, Paulina Książek 276
Festiwal Strefa Ciszy w Łazienkach Królewskich w Warszawie 2018-06-30 276
Festiwale Andrzeja Chłopeckiego 2018-10-31 Magdalena Nowicka-Ciecierska 276
Festiwale muzyki filmowej oraz festiwale filmowe z muzyką 2017-05-07 Ewa Chorościan 276
Festiwale na szczytach 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 276
Festiwalizacja, festiwalomania, festiwalofilia 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 276
Finansowanie kultury w Szwajcarii 2017-12-05 Sebastian Uszyński, Marzena Mikosz 276
Fluxus and experimental music 2018-04-30 Luiza Sadowska 276
Fortepian w Wiedniu XVIII w. – wokół Leopolda Koželuha w 200. rocznicę śmierci k… 2018-02-05 Joanna Owczarek-Ciszewska 276
Fortuna kołem się toczy 2017-05-27 Aleksandra Bliźniuk 276
Fundusz Popierania Twórczości ZAIKS wspiera MEAKULTURĘ! Stypendium dla Marleny W… 2017-10-31 276

125‹ poprzednie

logowanie i rejestracja
Wydanie 276