Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 274
12. Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka 2018-05-29 274
12 Points Festival 2017-11-26 Iwona Granacka 274
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 274
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 274
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 274
47. Poznańska Wiosna Muzyczna. Patronat MEAKULTURY 2018-03-16 274
ABC muzycznego biznesu 2018-09-17 Aleksandra Kujawiak 274
Aby język giętki… 2017-09-15 Aleksandra Bliźniuk 274
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku 2017-06-23 Artur Szalsza 274
Actus Humanus – z przywiązania do ponadczasowego piękna 2018-10-31 Michał Orzechowski 274
Ada Sari 2017-08-05 Max Skorwider 274
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej 2017-09-16 Iwona Granacka 274
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 274
"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego 2018-04-30 274
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych 2017-10-08 Kinga Krzymowska-Szacoń 274
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa 2017-06-01 Katarzyna Jaśkowiak 274
Amplifikacja instrumentu akustycznego. Idea i praktyka 2018-05-29 Ryszard Lubieniecki 274
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego 2017-05-06 Anna Wyżga 274
Anatomia słuchacza 2017-11-21 Marta Szostak 274
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" 2017-09-16 Magdalena Nowicka-Ciecierska 274
Anime, przykładem japońskiego zainteresowania muzyką klasyczną 2018-09-17 Alicja Bezdziczek 274
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk 2017-10-17 Elżbieta Szczurko 274
Aplikacja „Poznań Miliana” 2017-11-26 Ewa Chorościan 274
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 274
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 274
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 2017-11-25 Marta Szostak 274
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 274
Benedyktyńska robota – rozmowa z Michałem Koszelem 2018-05-29 Dorota Relidzyńska 274
Bez winylu 2017-06-10 Jakub Dymek 274
Blogi archeomuzykologiczne 2017-07-07 Redakcja 274
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków 2017-11-24 I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder 274
Bohuslav Martinu: emigrant 2017-10-06 Grzegorz Piotrowski 274
„Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem… 2018-04-30 Monika Winnicka 274
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… 2017-10-18 Agnieszka Cieślak 274
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 274
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… 2017-05-27 Michał Jan Lutostański 274
"Być może to, że jesteśmy gatunkiem społecznym zawdzięczamy właśnie naszej… 2018-06-30 Wojtek Krzyżanowski 274
Cały ten musical! 2018-01-28 Anna Kruszyńska 274
"Camelot" i kino muzyczne 2018-01-28 Katarzyna Jakubiak 274
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 274
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… 2017-09-16 A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. 274
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 274
Co-Composition: Radical Collaboration 2017-08-20 Paul Zaba, Luke Deane 274
Co daje storytelling? 2017-12-05 Weronika Julia Gryczkowska 274
Conscious music 2017-08-21 Piotr Peszat 274
Cyber-surrealizm 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 274
Czego potrzeba, by powstała muzyka? 2018-05-29 274
Czterdziestolatek-debiutant, czyli Kuba Badach powraca 2018-03-27 Katarzyna Syguła 274
Czy filmy o starożytności ukazują nam prawdę o muzyce tamtych czasów? 2017-07-07 Katarzyna Sienkiewicz 274
Czy fortepian może być prawdziwie „ludzki”? Kilka uwag o "Królu Olch"… 2018-05-29 Karol Furtak 274
Czy gra na instrumencie może być wege? 2018-05-29 Małgorzata Wojciechowska 274
Czy jesteś gotów, aby Twój świat się wywrócił? "Heartworms" grupy The… 2018-03-25 Zuzanna Nalepa 274
Czy muzyka ma istotę? Międzynarodowa konferencja muzykologiczna „Essence and Con… 2017-06-23 Żaneta Chrzanowska 274
Czy oni na pewno mają talent? Reperkusje złotych iksów 2018-09-17 Monika Winnicka 274
Czy opera może się jeszcze odegrać? 2018-08-29 Dobrochna Zalas 274
Czy ta muzyka przeżyła? O nietrwałości i nieśmiertelności utworów starożytnych 2017-07-07 Jan Lech 274
Czy Ten Felieton Wywróci Twoje Zdanie O Muzyce Do Góry Nogami?! – czyli clickbai… 2017-08-21 Julian Gołosz 274
Daj się zainspirować. Festiwale jazzowe i wolontariat 2017-11-25 Iwona Granacka 274
"Dajemy sobie czas na rozwój" – wywiad z zespołem Algorhythm 2017-11-22 Natalia Chylińska 274
Dalekie lądy. Kompozytorzy emigracyjni 2017-10-15 Ewa Chorościan, Marlena Wieczorek 274
Dawno, dawno temu... w muzyce 2017-07-07 Anna Kruszyńska 274
Definicja migracji 2017-10-06 Andrzej Bełkot 274
Dlaczego i jak sądzimy, czyli krytyka muzyczna pod lupą 2017-09-15 Magdalena Nowicka-Ciecierska 274
Dlaczego oglądam Eurowizję? 2017-05-27 Krzysztof Stefański 274
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 274
Dwa oblicza instrumentów klawiszowych: Friedrich Wilhelm Rust - Der Clavierpoet… 2018-02-09 Karolina Majewska 274
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew 2017-10-16 Ewa Chorościan 274
Dwugłos w sprawie grzechotek 2017-07-07 Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska 274
Dziękujemy za wsparcie! 2017-07-16 Redakcja 274
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego 2017-11-22 Maria Zarycka 274
Édith Piaf 2017-09-06 Max Skorwider 274
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… 2017-02-09 Marta Zawadzka 274
Elektronika PL - metarecenzja 2018-08-31 Dobrochna Zalas, Wojtek Krzyżanowski, RZ, DS, RSx2 274
Elektryfikacja 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 274
Elementy cante jondo w "La Luna está muerta, muerta..." z "Night… 2018-04-30 Paulina Miedzińska 274
Elementy improwizacji w muzyce fortepianowej XVIII wieku na przykładzie wybranyc… 2018-02-06 Aleksandra Świgut 274
Etta James 2017-11-25 Max Skorwider 274
"Farsa nie do wiary". "Czarodziejski flet" W. A. Mozarta w r… 2018-07-31 Maria Zimny 274
Festiwal Audio Art 2017-08-02 Paulina Zgliniecka 274
Festiwal Bachowski w Świdnicy – w duchu wspólnoty 2018-10-31 Michał Orzechowski 274
Festiwal – laboratorium kultury 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 274
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" 2017-01-14 Waldemar Kuligowski 274
Festiwal Strefa Ciszy w Łazienkach Królewskich w Warszawie 2018-06-30 274
Festiwale Andrzeja Chłopeckiego 2018-10-31 Magdalena Nowicka-Ciecierska 274
Festiwale muzyki filmowej oraz festiwale filmowe z muzyką 2017-05-07 Ewa Chorościan 274
Festiwale na szczytach 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 274
Festiwalizacja, festiwalomania, festiwalofilia 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 274
Finansowanie kultury w Szwajcarii 2017-12-05 Sebastian Uszyński, Marzena Mikosz 274
Fluxus and experimental music 2018-04-30 Luiza Sadowska 274
Fortepian w Wiedniu XVIII w. – wokół Leopolda Koželuha w 200. rocznicę śmierci k… 2018-02-05 Joanna Owczarek-Ciszewska 274
Fortuna kołem się toczy 2017-05-27 Aleksandra Bliźniuk 274
Fundusz Popierania Twórczości ZAIKS wspiera MEAKULTURĘ! Stypendium dla Marleny W… 2017-10-31 274
„Gagaku” i „Budo” w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha 2017-03-10 Maurycy Raczyński 274
Gala KROPKI już w najbliższą niedzielę! 2017-05-24 274
"Gdyby inspiracją była tylko muzyka poważna, to trochę kręcilibyśmy się w k… 2017-08-18 Tomasz Michałowski, Paulina Zgliniecka 274
Gdzie miłość, tam snuje się opowieść 2018-04-30 Anna Komendzińska 274
"Głowa mówi...". Polski rock lat 80. 2018-03-29 Redakcja 274
„Harpsichorduo”. Nowa płyta japońsko-polskiego duetu klawesynowego 2017-03-10 Maurycy Raczyński 274
Henryk Wars – Pierwszy Polak w Hollywood 2017-10-18 Magdalena Nowicka-Ciecierska 274

124‹ poprzednie

logowanie i rejestracja
Wydanie 274