Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 257
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 257
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 257
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 257
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 257
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa 2017-06-01 Katarzyna Jaśkowiak 257
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego 2017-05-06 Anna Wyżga 257
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 257
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 257
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 257
Bez winylu 2017-06-10 Jakub Dymek 257
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 257
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… 2017-05-27 Michał Jan Lutostański 257
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 257
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 257
Dlaczego oglądam Eurowizję? 2017-05-27 Krzysztof Stefański 257
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 257
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… 2017-02-09 Marta Zawadzka 257
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" 2017-01-14 Waldemar Kuligowski 257
Festiwale muzyki filmowej oraz festiwale filmowe z muzyką 2017-05-07 Ewa Chorościan 257
Fortuna kołem się toczy 2017-05-27 Aleksandra Bliźniuk 257
„Gagaku” i „Budo” w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha 2017-03-10 Maurycy Raczyński 257
Gala KROPKI już w najbliższą niedzielę! 2017-05-24 257
„Harpsichorduo”. Nowa płyta japońsko-polskiego duetu klawesynowego 2017-03-10 Maurycy Raczyński 257
Instytut Muzyki i Tańca: Portale (taniecPOLSKA.pl i tance.edu.pl); Polska Platfo… 2017-02-09 257
Ivo Pogorelich – patronat MEAKULTURY 2017-05-16 257
Jak mówić i pisać o muzyce popularnej? Od Enea Spring Break do Eurowizji 2017-05-28 Redakcja 257
Jak mówić i pisać o muzyce popularnej? Podsumowanie panelu dyskusyjnego 2017-05-27 Iwona Granacka 257
Jak to się robi w Ameryce, czyli „Terpsychora w tenisówkach. Taniec post-modern”… 2017-02-09 Katarzyna Bartos 257
Jan A. P. Kaczmarek – kompozytor transatlantycki 2017-05-06 Aleksandra Chmielewska 257
Kamera-muzyka-akcja! 2017-05-08 Ewa Chorościan 257
Kanon XIX/XX: Kisielewski 2017-06-10 Małgorzata Gąsiorowska 257
Kari, czyli o wokalnych podróżach i przekraczaniu granic 2017-04-05 Anna Kruszyńska 257
Konkurs Polskich Krytyków Muzycznych KROPKA rozstrzygnięty! 2017-04-25 257
Krótka (i subiektywna) historia śpiewania na ekranie 2017-05-08 Ewa Chorościan 257
Kwintesencja japońskiej estetyki dźwięku - „gagaku”. Wywiad z dr Martą Wesołowsk… 2017-03-10 Maurycy Raczyński 257
Laureaci Konkursu KROPKA 2016 – numer specjalny 2017-06-12 Redakcja 257
Let The World Burn 2017-06-10 Dominik Gac 257
Letnie Koncerty na Grochowskiej 2017-05-17 257
Maestro – kilka uwag o muzyce w filmach Stanley'a Kubricka 2017-05-06 Aleksander Przybylski 257
Malice Mizer i J(apan)-goth 2017-03-10 Emanuella Robak 257
„Mam wrażenie, że dzisiejsze artystki chcą i mogą mówić więcej”. Wywiad z Ifi Ud… 2017-04-05 Jędrzej Weber 257
Mama ma, trochę dobra, trochę zła 2017-06-10 Kaja Prusinowska 257
Marek Zwyrzykowski – Nagroda Specjalna Sekcji Muzykologów ZKP 2017-06-12 Redakcja 257
MEAKULTURA W NOWEJ ODSŁONIE! 2017-02-07 257
Michael Nyman i Peter Greenaway – postmodernistyczna synergia 2017-05-06 Maurycy Raczyński 257
Międzynarodowe Letnie Kursy Nowej Muzyki w Darmstadcie 2017-06-10 Krzysztof Marciniak 257
Miejsce kobiet w historii hip-hopu 2017-04-05 Alicja Glinianowicz 257
Minione, dawne, zabawne. Nowa płyta Anny Marii Jopek 2017-04-05 Agnieszka Topolska 257
Mityczne korzenie klasycznego tańca indyjskiego 2017-02-09 Renata Dobkowska 257
Muzycy na wielkim ekranie 2017-05-06 Aleksandra Chmielewska 257
Muzyczna narracja w „Młodym Papieżu” Paolo Sorrentino 2017-05-06 Krzysztof Bździel 257
Muzyczno-filmowe premiery 2017 2017-05-07 Ewa Chorościan 257
"Muzyka filmowa staje się taką nową klasyką" – wywiad z Bartoszem Chaj… 2017-05-06 Anna Kruszyńska 257
Muzyka, moja miłość. Muzyczne wyspy Japonii 2017-03-10 Maurycy Raczyński 257
Muzyka popularna – ankieta 2017-05-27 Redakcja 257
Muzyka w Mediach – studia podyplomowe Collegium Civitas i Fundacji MEAKULTURA 2017-05-18 257
Na przekór eksperymentom. „Emerge” Tomasza Jakuba Opałki 2017-04-23 Iwona Granacka 257
"Na świecie jest za dużo przeciętnych kompozycji. Pozostaną tylko te najlep… 2017-04-23 Maria Majewska, Ewa Schreiber 257
Nagroda Specjalna III edycji Konkursu Kropka 2017-06-12 David Pountney 257
Nieustanni w tangu. Wywiad z Leszkiem Gnoińskim 2017-06-10 Anna Wyżga 257
Numer tematyczny: Cały ten taniec 2017-02-09 Anna Kruszyńska 257
O klasyce i nie-klasyce w filmach Larsa von Triera – „Melancholia” i „Nimfomanka… 2017-05-06 Karol Furtak 257
Od westchnienia przez noise do free jazzu 2017-03-10 Ewa Chorościan 257
Opowieść o samotności. Matthew Bourne, „Jezioro łabędzie” i krótka historia pier… 2017-02-09 Renata Dobkowska 257
Optymiści mogą wszystko - Richard Buckle „Diagilew" 2017-02-09 Anna Wyżga 257
Oscarowe znaczy najlepsze? 2017-05-06 Aleksandra Bliźniuk 257
Panel dyskusyjny "Pamięć w muzyce" 2017-05-29 257
Pierwiastek żeński w muzyce popularnej 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 257
"Pierwszy śnieg" - nowa płyta Marka Dyjaka. Patronat MEAKULTURY 2017-01-11 257
Płyta „Warsaw Philharmonic: Karol Szymanowski” 2017-03-03 257
Polityka uczuć. Wywiad z Markiem Dyjakiem 2017-01-31 Piotr Jakubowski 257
Projekt Piano 2017-04-05 257
Przerwany koncert, niepreparowany fortepian 2017-04-23 Ewa Schreiber, Marlena Wieczorek 257
Queen of soul, queen of souls 2017-04-05 Marta Szostak 257
„Radość, która teraz towarzyszy mi przed wyjściem na scenę, jest miksem spełnien… 2017-04-05 Idalia Kurowska 257
Ratując Pigmejów od zapomnienia 2017-06-12 Karolina Anna Pawłowska 257
„Różnorodność jest bogactwem, z którego staram się czerpać”. Wywiad z Jackiem Pr… 2017-02-09 Anna Kruszyńska, Ewa Schreiber 257
Rusza nabór do Trzeciej Edycji Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych! 2017-01-19 257
Sed Contra Ensemble i muzyka współczesna na Ukrainie 2017-04-23 Ewa Chorościan 257
Słuchaj i uwielbiaj. „Magnificat” Martina Palmeriego w wykonaniu Chóru „Astrolab… 2017-01-28 Anna Komendzińska 257
„Spark”. Hiromi. The Trio Project 2017-03-10 Olena Prokhorets 257
Stypendium twórcze Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego dla dr Marleny Wiec… 2017-01-04 257
Tomasz Szachowski – Nagroda Fundacji MEAKULTURA 2017-06-12 Redakcja 257
Toru Takemitsu Composition Award - w hołdzie japońskiemu kompozytorowi 2017-03-10 Idalia Kurowska 257
Toshio Hosokawa - akordeon - samooddychające shô 2017-03-10 Bernadeta Jasiok 257
Tradycyjne instrumentarium japońskie 2017-03-10 Tomasz Bonikowski 257
Trasa koncertowa Natalii Kukulskiej 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 257
Trzy bębny i flet - rola muzyki w "teatrze tradycyjnym" „no" 2017-03-10 Jakub Karpoluk 257
Tyrania muzyki. Video wykład 2017-05-08 Sławomira Żerańska-Kominek 257
Video wykład. "Państwo powinno mnie utrzymywać" czyli relacje artystów… 2017-01-10 Danuta Gwizdalanka 257
Video wykład. Wpływ zimnej wojny na polską szkołę kompozytorską 2017-04-23 Krzysztof Meyer 257
„W balecie wszystko zaczyna się od głowy”. Wywiad z Maksimem Woitiulem 2017-02-09 Anna Kruszyńska 257
„W Japonii z szarości dnia powszedniego wyłaniają się barwy”. Wywiad z Marią Pom… 2017-03-10 Anna Kruszyńska 257
Waglokracja – Piotr Metz o muzycznym świecie VooVoo 2017-05-27 Piotr Jakubowski 257
Warsztaty krytyki muzycznej z Fundacją MEAKULTURA 2017-04-23 Ewa Chorościan 257
„Welcome to Japan!”. O obrazach Japonii i Japończyków w amerykańskim teatrze muz… 2017-03-10 Wojciech Bernatowicz 257
"Wielu reżyserów nie wstydzi się wyznać, że nigdy nie byli w filharmonii&qu… 2017-05-06 Ewa Chorościan 257
Wirtuozowska synteza obrazu i dźwięku – „Uwięziona” Henri-Georgesa Clouzota 2017-05-08 Wojciech Krzyżanowski, Aleksandra Słyż 257
Wizerunek kobiet w polskim rapie 2017-04-05 Alicja Glinianowicz 257

12‹ poprzednie

logowanie i rejestracja
Wydanie 257