Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 278
12. Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka 2018-05-29 278
12 Points Festival 2017-11-26 Iwona Granacka 278
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 278
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 278
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 278
47. Poznańska Wiosna Muzyczna. Patronat MEAKULTURY 2018-03-16 278
ABC muzycznego biznesu 2018-09-17 Aleksandra Kujawiak 278
Aby język giętki… 2017-09-15 Aleksandra Bliźniuk 278
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku 2017-06-23 Artur Szalsza 278
Actus Humanus – z przywiązania do ponadczasowego piękna 2018-10-31 Michał Orzechowski 278
Ada Sari 2017-08-05 Max Skorwider 278
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej 2017-09-16 Iwona Granacka 278
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 278
"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego 2018-04-30 278
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych 2017-10-08 Kinga Krzymowska-Szacoń 278
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa 2017-06-01 Katarzyna Jaśkowiak 278
Amplifikacja instrumentu akustycznego. Idea i praktyka 2018-05-29 Ryszard Lubieniecki 278
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego 2017-05-06 Anna Wyżga 278
Anatomia słuchacza 2017-11-21 Marta Szostak 278
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" 2017-09-16 Magdalena Nowicka-Ciecierska 278
Andrzej Mądro "Muzyka a nowe media. Polska twórczość elektroakustyczna prze… 2018-12-16 278
Anime, przykładem japońskiego zainteresowania muzyką klasyczną 2018-09-17 Alicja Bezdziczek 278
Antoni Beksiak: to nie jest zwykłe ogrywanie melodii, to melodyczno-sonoryczny f… 2019-01-14 Dorota Relidzyńska 278
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk 2017-10-17 Elżbieta Szczurko 278
Aplikacja „Poznań Miliana” 2017-11-26 Ewa Chorościan 278
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 278
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 278
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 2017-11-25 Marta Szostak 278
Bajka o sporze Jasia i Małgosi 2019-02-27 Karol Furtak 278
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 278
Benedyktyńska robota – rozmowa z Michałem Koszelem 2018-05-29 Dorota Relidzyńska 278
Bez winylu 2017-06-10 Jakub Dymek 278
Blogi archeomuzykologiczne 2017-07-07 Redakcja 278
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków 2017-11-24 I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder 278
Bohuslav Martinu: emigrant 2017-10-06 Grzegorz Piotrowski 278
„BPM". Bóg – Przestrzeń – Miłość, czyli sekretna mechanika muzyki 2019-02-27 Robert Gogol 278
„Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem… 2018-04-30 Monika Winnicka 278
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… 2017-10-18 Agnieszka Cieślak 278
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 278
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… 2017-05-27 Michał Jan Lutostański 278
"Być może to, że jesteśmy gatunkiem społecznym zawdzięczamy właśnie naszej… 2018-06-30 Wojtek Krzyżanowski 278
Cały ten musical! 2018-01-28 Anna Kruszyńska 278
"Camelot" i kino muzyczne 2018-01-28 Katarzyna Jakubiak 278
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 278
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… 2017-09-16 A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. 278
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 278
Ciemne centrum 2018-12-16 Rafał Wawrzyńczyk 278
Co-Composition: Radical Collaboration 2017-08-20 Paul Zaba, Luke Deane 278
Co daje storytelling? 2017-12-05 Weronika Julia Gryczkowska 278
Conscious music 2017-08-21 Piotr Peszat 278
Cyber-surrealizm 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 278
Czego potrzeba, by powstała muzyka? 2018-05-29 278
Czterdziestolatek-debiutant, czyli Kuba Badach powraca 2018-03-27 Katarzyna Syguła 278
Czy filmy o starożytności ukazują nam prawdę o muzyce tamtych czasów? 2017-07-07 Katarzyna Sienkiewicz 278
Czy fortepian może być prawdziwie „ludzki”? Kilka uwag o "Królu Olch"… 2018-05-29 Karol Furtak 278
Czy gra na instrumencie może być wege? 2018-05-29 Małgorzata Wojciechowska 278
Czy jesteś gotów, aby Twój świat się wywrócił? "Heartworms" grupy The… 2018-03-25 Zuzanna Nalepa 278
Czy muzyka ma istotę? Międzynarodowa konferencja muzykologiczna „Essence and Con… 2017-06-23 Żaneta Chrzanowska 278
Czy oni na pewno mają talent? Reperkusje złotych iksów 2018-09-17 Monika Winnicka 278
Czy opera może się jeszcze odegrać? 2018-08-29 Dobrochna Zalas 278
Czy ta muzyka przeżyła? O nietrwałości i nieśmiertelności utworów starożytnych 2017-07-07 Jan Lech 278
„Czy technologia zagraża muzyce?” - konferencja firmy Right Music, 5 grudnia 201… 2018-11-29 materiały prasowe 278
Czy Ten Felieton Wywróci Twoje Zdanie O Muzyce Do Góry Nogami?! – czyli clickbai… 2017-08-21 Julian Gołosz 278
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie? 2019-02-27 Dorota Relidzyńska 278
Daj się zainspirować. Festiwale jazzowe i wolontariat 2017-11-25 Iwona Granacka 278
"Dajemy sobie czas na rozwój" – wywiad z zespołem Algorhythm 2017-11-22 Natalia Chylińska 278
Dalekie lądy. Kompozytorzy emigracyjni 2017-10-15 Ewa Chorościan, Marlena Wieczorek 278
Dawno, dawno temu... w muzyce 2017-07-07 Anna Kruszyńska 278
Definicja migracji 2017-10-06 Andrzej Bełkot 278
Diabeł decybelem 2019-02-27 Robert Gogol 278
Dlaczego i jak sądzimy, czyli krytyka muzyczna pod lupą 2017-09-15 Magdalena Nowicka-Ciecierska 278
Dlaczego oglądam Eurowizję? 2017-05-27 Krzysztof Stefański 278
Dobrze jest, czy źle? Kilka słów o dzisiejszej krytyce muzycznej 2018-12-16 Łucja Siedlik 278
Drugi dom. Dominik Połoński i muzyka współczesna 2019-02-27 Ewa Schreiber 278
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 278
Dwa oblicza instrumentów klawiszowych: Friedrich Wilhelm Rust - Der Clavierpoet… 2018-02-09 Karolina Majewska 278
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew 2017-10-16 Ewa Chorościan 278
Dwugłos w sprawie grzechotek 2017-07-07 Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska 278
Dziękujemy za wsparcie! 2017-07-16 Redakcja 278
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego 2017-11-22 Maria Zarycka 278
Édith Piaf 2017-09-06 Max Skorwider 278
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… 2017-02-09 Marta Zawadzka 278
Egotycy z piętą achillesową (Ego-Shooter mit Achillesferse) 2018-12-16 Dirk Wieschollek 278
Elektronika PL - metarecenzja 2018-08-31 Dobrochna Zalas, Wojtek Krzyżanowski, RZ, DS, RSx2 278
Elektryfikacja 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 278
Elementy cante jondo w "La Luna está muerta, muerta..." z "Night… 2018-04-30 Paulina Miedzińska 278
Elementy improwizacji w muzyce fortepianowej XVIII wieku na przykładzie wybranyc… 2018-02-06 Aleksandra Świgut 278
Estonia: wyśpiewane niepodległości 2018-11-19 Krzysztof Bździel 278
Etno Moniuszko na 6 kontynentach 2019-01-14 Materiały prasowe 278
Etta James 2017-11-25 Max Skorwider 278
"Farsa nie do wiary". "Czarodziejski flet" W. A. Mozarta w r… 2018-07-31 Maria Zimny 278
Festiwal Audio Art 2017-08-02 Paulina Zgliniecka 278
Festiwal Bachowski w Świdnicy – w duchu wspólnoty 2018-10-31 Michał Orzechowski 278
Festiwal – laboratorium kultury 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 278
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" 2017-01-14 Waldemar Kuligowski 278
Festiwal Nostalgia 2018. Impresje młodych krytyków muzycznych 2019-01-04 Joanna Gruszczyńska, Anna Hanczak, Paulina Książek 278
Festiwal Strefa Ciszy w Łazienkach Królewskich w Warszawie 2018-06-30 278
Festiwale Andrzeja Chłopeckiego 2018-10-31 Magdalena Nowicka-Ciecierska 278
Festiwale muzyki filmowej oraz festiwale filmowe z muzyką 2017-05-07 Ewa Chorościan 278

125‹ poprzednie

logowanie i rejestracja
Wydanie 278