Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 263
12 Points Festival 2017-11-26 Iwona Granacka 263
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 263
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 263
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 263
Aby język giętki… 2017-09-15 Aleksandra Bliźniuk 263
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku 2017-06-23 Artur Szalsza 263
Ada Sari 2017-08-05 Max Skorwider 263
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej 2017-09-16 Iwona Granacka 263
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 263
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych 2017-10-08 Kinga Krzymowska-Szacoń 263
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa 2017-06-01 Katarzyna Jaśkowiak 263
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego 2017-05-06 Anna Wyżga 263
Anatomia słuchacza 2017-11-21 Marta Szostak 263
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" 2017-09-16 Magdalena Nowicka-Ciecierska 263
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk 2017-10-17 Elżbieta Szczurko 263
Aplikacja „Poznań Miliana” 2017-11-26 Ewa Chorościan 263
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 263
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 263
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 2017-11-25 Marta Szostak 263
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 263
Bez winylu 2017-06-10 Jakub Dymek 263
Blogi archeomuzykologiczne 2017-07-07 Redakcja 263
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków 2017-11-24 I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder 263
Bohuslav Martinu: emigrant 2017-10-06 Grzegorz Piotrowski 263
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… 2017-10-18 Agnieszka Cieślak 263
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 263
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… 2017-05-27 Michał Jan Lutostański 263
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 263
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… 2017-09-16 A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. 263
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 263
Co-Composition: Radical Collaboration 2017-08-20 Paul Zaba, Luke Deane 263
Co daje storytelling? 2017-12-05 Weronika Julia Gryczkowska 263
Conscious music 2017-08-21 Piotr Peszat 263
Czy filmy o starożytności ukazują nam prawdę o muzyce tamtych czasów? 2017-07-07 Katarzyna Sienkiewicz 263
Czy muzyka ma istotę? Międzynarodowa konferencja muzykologiczna „Essence and Con… 2017-06-23 Żaneta Chrzanowska 263
Czy ta muzyka przeżyła? O nietrwałości i nieśmiertelności utworów starożytnych 2017-07-07 Jan Lech 263
Czy Ten Felieton Wywróci Twoje Zdanie O Muzyce Do Góry Nogami?! – czyli clickbai… 2017-08-21 Julian Gołosz 263
Daj się zainspirować. Festiwale jazzowe i wolontariat 2017-11-25 Iwona Granacka 263
"Dajemy sobie czas na rozwój" – wywiad z zespołem Algorhythm 2017-11-22 Natalia Chylińska 263
Dalekie lądy. Kompozytorzy emigracyjni 2017-10-15 Ewa Chorościan, Marlena Wieczorek 263
Dawno, dawno temu... w muzyce 2017-07-07 Anna Kruszyńska 263
Definicja migracji 2017-10-06 Andrzej Bełkot 263
Dlaczego i jak sądzimy, czyli krytyka muzyczna pod lupą 2017-09-15 Magdalena Nowicka-Ciecierska 263
Dlaczego oglądam Eurowizję? 2017-05-27 Krzysztof Stefański 263
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 263
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew 2017-10-16 Ewa Chorościan 263
Dwugłos w sprawie grzechotek 2017-07-07 Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska 263
Dziękujemy za wsparcie! 2017-07-16 Redakcja 263
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego 2017-11-22 Maria Zarycka 263
Édith Piaf 2017-09-06 Max Skorwider 263
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… 2017-02-09 Marta Zawadzka 263
Etta James 2017-11-25 Max Skorwider 263
Festiwal Audio Art 2017-08-02 Paulina Zgliniecka 263
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" 2017-01-14 Waldemar Kuligowski 263
Festiwale muzyki filmowej oraz festiwale filmowe z muzyką 2017-05-07 Ewa Chorościan 263
Finansowanie kultury w Szwajcarii 2017-12-05 Sebastian Uszyński, Marzena Mikosz 263
Fortuna kołem się toczy 2017-05-27 Aleksandra Bliźniuk 263
Fundusz Popierania Twórczości ZAIKS wspiera MEAKULTURĘ! Stypendium dla Marleny W… 2017-10-31 263
„Gagaku” i „Budo” w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha 2017-03-10 Maurycy Raczyński 263
Gala KROPKI już w najbliższą niedzielę! 2017-05-24 263
"Gdyby inspiracją była tylko muzyka poważna, to trochę kręcilibyśmy się w k… 2017-08-18 Tomasz Michałowski, Paulina Zgliniecka 263
„Harpsichorduo”. Nowa płyta japońsko-polskiego duetu klawesynowego 2017-03-10 Maurycy Raczyński 263
Henryk Wars – Pierwszy Polak w Hollywood 2017-10-18 Magdalena Nowicka-Ciecierska 263
Idea pejzażu dźwiękowego Raymonda Murraya Schafera w myśli i twórczości Lidii Zi… 2017-08-20 Aleksandra Flach 263
III strefa Kultury 2017-12-05 Marzena Mikosz 263
Instrukcja obsługi sponsora. Wywiad z Ewą Łabno-Falęcką 2017-12-02 Marzena Mikosz 263
Instytut Muzyki i Tańca: Portale (taniecPOLSKA.pl i tance.edu.pl); Polska Platfo… 2017-02-09 263
Ivo Pogorelich – patronat MEAKULTURY 2017-05-16 263
Jak mówić i pisać o muzyce popularnej? Od Enea Spring Break do Eurowizji 2017-05-28 Redakcja 263
Jak mówić i pisać o muzyce popularnej? Podsumowanie panelu dyskusyjnego 2017-05-27 Iwona Granacka 263
Jak to się robi w Ameryce, czyli „Terpsychora w tenisówkach. Taniec post-modern”… 2017-02-09 Katarzyna Bartos 263
Jan A. P. Kaczmarek – kompozytor transatlantycki 2017-05-06 Aleksandra Chmielewska 263
Jazz jest młody(ch) 2017-11-26 Ewa Chorościan, Iwona Granacka 263
"Jestem człowiekiem zespołu" – rozmowa z Krystyną Stańko 2017-11-22 Grzegorz Piotrowski 263
Język muzyczny Raphaela Rogińskiego na przykładzie albumu Raphael Rogiński plays… 2017-11-22 Izabela Rydzewska 263
Jörg Mager – zapomniany wynalazca instrumentów i pionier mikrotonowości 2017-08-02 Ewa Chorościan 263
Kamera-muzyka-akcja! 2017-05-08 Ewa Chorościan 263
Kanon XIX/XX: Kisielewski 2017-06-10 Małgorzata Gąsiorowska 263
Kari, czyli o wokalnych podróżach i przekraczaniu granic 2017-04-05 Anna Kruszyńska 263
Każdy z nas jest salą koncertową, czyli „Body-Opera” 2017-08-07 Ewa Chorościan 263
Kompozycja Techno-Logiczna 2017-08-18 Paulina Zgliniecka 263
Kompozytorzy kontra krytycy 2017-09-16 Ewa Chorościan 263
Kompozytorzy polscy na emigracji. Przewodnik (XX wiek) 2017-10-17 Redakcja 263
Konferencja po krakowsku. O Ogólnopolskiej Studencko-Doktoranckiej Konferencji N… 2017-06-23 Paulina Zgliniecka 263
Konkurs Polskich Krytyków Muzycznych KROPKA rozstrzygnięty! 2017-04-25 263
Kontekst jest ważny. O pewnej melodii (z polityką w tle) 2017-06-23 Joanna Szkudlarek 263
Krótka (i subiektywna) historia śpiewania na ekranie 2017-05-08 Ewa Chorościan 263
Krytyczna pomyłka 2017-09-16 Aleksandra Bliźniuk 263
Kto płaci kulturze? 2017-12-02 Marzena Mikosz 263
„Kultura pod chmurnym niebem”. Dynamiczna diagnoza stanu kultury województwa war… 2017-12-03 B. Fatyga, M. Dutkiewicz, P. Tomanek, [opracowanie: A. Bliźniuk] 263
Kwintesencja japońskiej estetyki dźwięku - „gagaku”. Wywiad z dr Martą Wesołowsk… 2017-03-10 Maurycy Raczyński 263
Laureaci Konkursu KROPKA 2016 – numer specjalny 2017-06-12 Redakcja 263
Let The World Burn 2017-06-10 Dominik Gac 263
Letnie Koncerty na Grochowskiej 2017-05-17 263
Maestro – kilka uwag o muzyce w filmach Stanley'a Kubricka 2017-05-06 Aleksander Przybylski 263
Malice Mizer i J(apan)-goth 2017-03-10 Emanuella Robak 263
„Mam wrażenie, że dzisiejsze artystki chcą i mogą mówić więcej”. Wywiad z Ifi Ud… 2017-04-05 Jędrzej Weber 263
Mama ma, trochę dobra, trochę zła 2017-06-10 Kaja Prusinowska 263
Marek Zwyrzykowski – Nagroda Specjalna Sekcji Muzykologów ZKP 2017-06-12 Redakcja 263

123‹ poprzednie

logowanie i rejestracja
Wydanie 263