Definicja migracji |
2017-10-06 |
Andrzej Bełkot |
300 |
Diabeł decybelem |
2019-02-27 |
Robert Gogol |
300 |
Dlaczego i jak sądzimy, czyli krytyka muzyczna pod lupą |
2017-09-15 |
Magdalena Nowicka-Ciecierska |
300 |
Dlaczego instrumenty wirtualne są lepsze od tradycyjnych? |
2019-09-02 |
Wojtek Krzyżanowski |
300 |
Dlaczego oglądam Eurowizję? |
2017-05-27 |
Krzysztof Stefański |
300 |
Dobrze jest, czy źle? Kilka słów o dzisiejszej krytyce muzycznej |
2018-12-16 |
Łucja Siedlik |
300 |
Dr Marlena Wieczorek w składzie Komisji Kwalifikacyjnej "Music Export Polan… |
2020-09-02 |
Redakcja |
300 |
Drugi dom. Dominik Połoński i muzyka współczesna |
2019-02-27 |
Ewa Schreiber |
300 |
Duch kobiecego śpiewu |
2017-04-05 |
Stefania Zielonka |
300 |
Duchnowski: cROSSFAdE |
2020-07-09 |
|
300 |
Duchowe spotkanie z muzyką rockową „poza historią” |
2019-04-30 |
Tomasz Trzciński |
300 |
Duchy i piramidy. Efterklang w poszukiwaniu dźwięku |
2020-05-10 |
Natalia Glinka |
300 |
Dusze niepokorne. Wywiad z 1988 |
2020-09-30 |
Magdalena Żmudzińska |
300 |
Dwa oblicza instrumentów klawiszowych: Friedrich Wilhelm Rust - Der Clavierpoet… |
2018-02-09 |
Karolina Majewska |
300 |
Dwa sposoby widzenia rzeczywistości. Wywiad z Évą Guillorel |
2020-11-23 |
Marek S. Bochniarz |
300 |
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew |
2017-10-16 |
Ewa Chorościan |
300 |
Dwugłos w sprawie grzechotek |
2017-07-07 |
Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska |
300 |
Dziękujemy za wsparcie! |
2017-07-16 |
Redakcja |
300 |
Dziennikarstwo muzyczne w dobie nowych technologii |
2019-06-09 |
Tomasz Trzciński |
300 |
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego |
2017-11-22 |
Maria Zarycka |
300 |
Dźwięki zakazane, dźwięki buntu – polska radiofonia w pejzażu dźwiękowym lat 193… |
2019-08-15 |
Joanna Kwapień |
300 |
Dźwiękowe zwierciadło psychiki z perspektywy kobiety. Oscarowa Hildur Guðnadótti… |
2020-09-12 |
Paulina Podżus |
300 |
Édith Piaf |
2017-09-06 |
Max Skorwider |
300 |
Edukacja muzyczna poprzez zabawę? Recenzja książki Brzdęk! Jak złapać dźwięk |
2019-07-18 |
Agata Pasińska |
300 |
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… |
2017-02-09 |
Marta Zawadzka |
300 |
Ego zostawiamy za drzwiami |
2020-03-09 |
Magdalena Żmudzińska |
300 |
Egotycy z piętą achillesową (Ego-Shooter mit Achillesferse) |
2018-12-16 |
Dirk Wieschollek |
300 |
Ekrany potencjalności |
2020-07-09 |
Paweł Przybyła |
300 |
Elektronika PL - metarecenzja |
2018-08-31 |
Dobrochna Zalas, Wojtek Krzyżanowski, RZ, DS, RSx2 |
300 |
Elektryfikacja |
2018-08-31 |
Wojtek Krzyżanowski |
300 |
Elementy cante jondo w "La Luna está muerta, muerta..." z "Night… |
2018-04-30 |
Paulina Miedzińska |
300 |
Elementy improwizacji w muzyce fortepianowej XVIII wieku na przykładzie wybranyc… |
2018-02-06 |
Aleksandra Świgut |
300 |
Energia dźwięku. Wywiad z Hanną Piosik |
2019-06-09 |
Wojtek Krzyżanowski |
300 |
Eryk Satie. Mistyk, hipnotyzer, ironista |
2019-05-19 |
Dorota Relidzyńska |
300 |
Esencja Australii |
2020-05-10 |
Renata Babiuch |
300 |
Esja – Hania Rani |
2020-05-10 |
Tomasz Zadurski |
300 |
Estonia: wyśpiewane niepodległości |
2018-11-19 |
Krzysztof Bździel |
300 |
Etno Moniuszko na 6 kontynentach |
2019-01-14 |
Materiały prasowe |
300 |
Etta James |
2017-11-25 |
Max Skorwider |
300 |
Ewa Łętowska. Kulturalne społeczeństwo ma się pod każdym względem lepiej |
2020-06-04 |
Joanna Stanecka |
300 |
"Farsa nie do wiary". "Czarodziejski flet" W. A. Mozarta w r… |
2018-07-31 |
Maria Zimny |
300 |
Fenomen "Śpiewników domowych" |
2019-03-27 |
Iwona Sawulska |
300 |
Festiwal Audio Art |
2017-08-02 |
Paulina Zgliniecka |
300 |
Festiwal Bachowski w Świdnicy – w duchu wspólnoty |
2018-10-31 |
Michał Orzechowski |
300 |
Festiwal – laboratorium kultury |
2018-10-31 |
Dorota Relidzyńska |
300 |
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" |
2017-01-14 |
Waldemar Kuligowski |
300 |
Festiwal Nostalgia 2018. Impresje młodych krytyków muzycznych |
2019-01-04 |
Joanna Gruszczyńska, Anna Hanczak, Paulina Książek |
300 |
Festiwal Prawykonania – mozaika |
2019-04-30 |
|
300 |
Festiwal Strefa Ciszy w Łazienkach Królewskich w Warszawie |
2018-06-30 |
|
300 |
Festiwale Andrzeja Chłopeckiego |
2018-10-31 |
Magdalena Nowicka-Ciecierska |
300 |
Festiwale muzyki filmowej oraz festiwale filmowe z muzyką |
2017-05-07 |
Ewa Chorościan |
300 |
Festiwale na szczytach |
2018-10-31 |
Dorota Relidzyńska |
300 |
Festiwalizacja, festiwalomania, festiwalofilia |
2018-10-31 |
Dorota Relidzyńska |
300 |
Film jako materiał dźwiękowy |
2020-07-09 |
Paweł Malinowski |
300 |
Finansowanie kultury w Szwajcarii |
2017-12-05 |
Sebastian Uszyński, Marzena Mikosz |
300 |
Fluxus and experimental music |
2018-04-30 |
Luiza Sadowska |
300 |
Folklor muzyczny jako lustro przemian Górnego Śląska |
2020-12-03 |
Agata Krajewska |
300 |
Formy artystycznie nieartystyczne |
2019-07-20 |
Paulina Podżus |
300 |
Fortepian w Wiedniu XVIII w. – wokół Leopolda Koželuha w 200. rocznicę śmierci k… |
2018-02-05 |
Joanna Owczarek-Ciszewska |
300 |
Fortuna kołem się toczy |
2017-05-27 |
Aleksandra Bliźniuk |
300 |
Fundacja Malta poleca |
2019-11-30 |
Redakcja |
300 |
Fundusz Popierania Twórczości Stowarzyszenia Autorów ZAiKS dla (MEA)kultury! Dzi… |
2020-07-22 |
Redakcja |
300 |
Fundusz Popierania Twórczości ZAIKS wspiera MEAKULTURĘ! Stypendium dla Marleny W… |
2017-10-31 |
|
300 |
„Gagaku” i „Budo” w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha |
2017-03-10 |
Maurycy Raczyński |
300 |
Gala Finałowa IV edycji Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych |
2018-12-06 |
|
300 |
Gala KROPKI już w najbliższą niedzielę! |
2017-05-24 |
|
300 |
Gdyby Bóg słuchał rapu. Modlitwy z polskiego podwórka |
2020-09-30 |
Kinga Górska |
300 |
"Gdyby inspiracją była tylko muzyka poważna, to trochę kręcilibyśmy się w k… |
2017-08-18 |
Tomasz Michałowski, Paulina Zgliniecka |
300 |
Gdzie miłość, tam snuje się opowieść |
2018-04-30 |
Anna Komendzińska |
300 |
Gesualdo da Venosa. M jak muzyka, m jak morderstwo |
2019-05-19 |
Dorota Relidzyńska |
300 |
Ghosteen. Baśń o przemijaniu |
2019-10-31 |
Hubert Gasza |
300 |
Gia Kanczeli - Życie bez Bożego Narodzenia |
2019-01-04 |
Radosław Siemionek |
300 |
Gintrowski – a jednak coś po nas zostanie (?) |
2019-12-25 |
Andrzej Skórzyński |
300 |
"Głowa mówi...". Polski rock lat 80. |
2018-03-29 |
Redakcja |
300 |
Grzegorz Turnau odpowiada na pytania kwestionariusza meakultura.pl |
2020-02-17 |
Redakcja |
300 |
Guns N' Roses. Witajcie w dżungli |
2020-06-17 |
Magdalena Żmudzińska |
300 |
„Harpsichorduo”. Nowa płyta japońsko-polskiego duetu klawesynowego |
2017-03-10 |
Maurycy Raczyński |
300 |
Hatsune Miku: watashi wa ningen! Jestem człowiekiem! |
2019-02-27 |
Wojtek Krzyżanowski |
300 |
Henryk Wars – Pierwszy Polak w Hollywood |
2017-10-18 |
Magdalena Nowicka-Ciecierska |
300 |
Hildegarda z Bingen. Święta w świecie muzyki |
2020-09-12 |
Anna Kruszyńska |
300 |
Hip-hop na językach. Transformacja gatunku |
2020-10-03 |
Anna Grabowska, Kinga Górska, Magdalena Żmudzińska |
300 |
Historia muzyki w pięćdziesięciu instrumentach zaklęta |
2020-03-26 |
Maria Agnieszka Kozan |
300 |
Historia pewnej płyty: „Magical Mystery Tour” The Beatles 50 lat po premierze |
2018-03-27 |
Paweł Cybulski |
300 |
Historia zapomnianej kantaty |
2020-11-27 |
Laura Stecka |
300 |
Hot16Challenge2 - od raperskiej zabawy na bicie, po powszechną akcję charytatywn… |
2020-09-30 |
Kinga Górska |
300 |
I Międzynarodowy Konkurs Chopinowski na Instrumentach Historycznych |
2018-02-05 |
Aleksandra Bliźniuk |
300 |
I Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Karola Szymanowskiego |
2018-05-29 |
|
300 |
I wanna be free, czyli dlaczego Iggy Pop pragnie wolności |
2020-05-10 |
Anna Grabowska |
300 |
Idea pejzażu dźwiękowego Raymonda Murraya Schafera w myśli i twórczości Lidii Zi… |
2017-08-20 |
Aleksandra Flach |
300 |
Iggy Pop. Londyn – Nowy Jork – Berlin Zachodni |
2019-08-15 |
Andrzej Skórzyński |
300 |
III strefa Kultury |
2017-12-05 |
Marzena Mikosz |
300 |
Ile Komedy w Nostalgii? |
2019-11-30 |
Patrycja Sznajder |
300 |
Ile masz lat?! To niemożliwe! |
2018-03-25 |
Katarzyna Syguła |
300 |
Impresje z 49. Poznańskiej Wiosny Muzycznej |
2020-11-05 |
Paulina Zujewska, Krzysztof K. Bździel |
300 |
Indywidualne i niepowtarzalne. Muzyczne bogactwo polskiego folkloru |
2019-01-15 |
Monika Kozakiewicz |
300 |
Instrukcja obsługi sponsora. Wywiad z Ewą Łabno-Falęcką |
2017-12-02 |
Marzena Mikosz |
300 |
Instytut Muzyki i Tańca: Portale (taniecPOLSKA.pl i tance.edu.pl); Polska Platfo… |
2017-02-09 |
|
300 |
Inter media vocant Musae |
2019-07-31 |
Jakub Figus |
300 |
Intermedialność a intertekstualność. „Muzyka w muzyce” według Mieczysława Tomasz… |
2019-07-15 |
Zuzanna Daniec |
300 |
IV edycja Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych KROPKA. Numer specjalny |
2018-12-16 |
|
300 |