Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
Dobrze jest, czy źle? Kilka słów o dzisiejszej krytyce muzycznej 2018-12-16 Łucja Siedlik 297
Dr Marlena Wieczorek w składzie Komisji Kwalifikacyjnej "Music Export Polan… 2020-09-02 Redakcja 297
Drugi dom. Dominik Połoński i muzyka współczesna 2019-02-27 Ewa Schreiber 297
Duch kobiecego śpiewu 2017-04-05 Stefania Zielonka 297
Duchnowski: cROSSFAdE 2020-07-09 297
Duchowe spotkanie z muzyką rockową „poza historią” 2019-04-30 Tomasz Trzciński 297
Duchy i piramidy. Efterklang w poszukiwaniu dźwięku 2020-05-10 Natalia Glinka 297
Dusze niepokorne. Wywiad z 1988 2020-09-30 Magdalena Żmudzińska 297
Dwa oblicza instrumentów klawiszowych: Friedrich Wilhelm Rust - Der Clavierpoet… 2018-02-09 Karolina Majewska 297
Dwie piąte – Wajnberg i Prokofiew 2017-10-16 Ewa Chorościan 297
Dwugłos w sprawie grzechotek 2017-07-07 Sylwia Siemianowska, Anna Gruszczyńska-Ziółkowska 297
Dziękujemy za wsparcie! 2017-07-16 Redakcja 297
Dziennikarstwo muzyczne w dobie nowych technologii 2019-06-09 Tomasz Trzciński 297
Dźwięki jazzu w Ebony Concerto Igora Strawińskiego 2017-11-22 Maria Zarycka 297
Dźwięki zakazane, dźwięki buntu – polska radiofonia w pejzażu dźwiękowym lat 193… 2019-08-15 Joanna Kwapień 297
Dźwiękowe zwierciadło psychiki z perspektywy kobiety. Oscarowa Hildur Guðnadótti… 2020-09-12 Paulina Podżus 297
Édith Piaf 2017-09-06 Max Skorwider 297
Edukacja muzyczna poprzez zabawę? Recenzja książki Brzdęk! Jak złapać dźwięk 2019-07-18 Agata Pasińska 297
Edukacja taneczna w amatorskim ruchu artystycznym. Realizacja autorskiego progra… 2017-02-09 Marta Zawadzka 297
Ego zostawiamy za drzwiami 2020-03-09 Magdalena Żmudzińska 297
Egotycy z piętą achillesową (Ego-Shooter mit Achillesferse) 2018-12-16 Dirk Wieschollek 297
Ekrany potencjalności 2020-07-09 Paweł Przybyła 297
Elektronika PL - metarecenzja 2018-08-31 Dobrochna Zalas, Wojtek Krzyżanowski, RZ, DS, RSx2 297
Elektryfikacja 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 297
Elementy cante jondo w "La Luna está muerta, muerta..." z "Night… 2018-04-30 Paulina Miedzińska 297
Elementy improwizacji w muzyce fortepianowej XVIII wieku na przykładzie wybranyc… 2018-02-06 Aleksandra Świgut 297
Energia dźwięku. Wywiad z Hanną Piosik 2019-06-09 Wojtek Krzyżanowski 297
Eryk Satie. Mistyk, hipnotyzer, ironista 2019-05-19 Dorota Relidzyńska 297
Esencja Australii 2020-05-10 Renata Babiuch 297
Esja – Hania Rani 2020-05-10 Tomasz Zadurski 297
Estonia: wyśpiewane niepodległości 2018-11-19 Krzysztof Bździel 297
Etno Moniuszko na 6 kontynentach 2019-01-14 Materiały prasowe 297
Etta James 2017-11-25 Max Skorwider 297
Ewa Łętowska. Kulturalne społeczeństwo ma się pod każdym względem lepiej 2020-06-04 Joanna Stanecka 297
"Farsa nie do wiary". "Czarodziejski flet" W. A. Mozarta w r… 2018-07-31 Maria Zimny 297
Fenomen "Śpiewników domowych" 2019-03-27 Iwona Sawulska 297
Festiwal Audio Art 2017-08-02 Paulina Zgliniecka 297
Festiwal Bachowski w Świdnicy – w duchu wspólnoty 2018-10-31 Michał Orzechowski 297
Festiwal – laboratorium kultury 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 297
Festiwal muzyczny jako "możliwość święta" 2017-01-14 Waldemar Kuligowski 297
Festiwal Nostalgia 2018. Impresje młodych krytyków muzycznych 2019-01-04 Joanna Gruszczyńska, Anna Hanczak, Paulina Książek 297
Festiwal Prawykonania – mozaika 2019-04-30 297
Festiwal Strefa Ciszy w Łazienkach Królewskich w Warszawie 2018-06-30 297
Festiwale Andrzeja Chłopeckiego 2018-10-31 Magdalena Nowicka-Ciecierska 297
Festiwale muzyki filmowej oraz festiwale filmowe z muzyką 2017-05-07 Ewa Chorościan 297
Festiwale na szczytach 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 297
Festiwalizacja, festiwalomania, festiwalofilia 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 297
Film jako materiał dźwiękowy 2020-07-09 Paweł Malinowski 297
Finansowanie kultury w Szwajcarii 2017-12-05 Sebastian Uszyński, Marzena Mikosz 297
Fluxus and experimental music 2018-04-30 Luiza Sadowska 297
Formy artystycznie nieartystyczne 2019-07-20 Paulina Podżus 297
Fortepian w Wiedniu XVIII w. – wokół Leopolda Koželuha w 200. rocznicę śmierci k… 2018-02-05 Joanna Owczarek-Ciszewska 297
Fortuna kołem się toczy 2017-05-27 Aleksandra Bliźniuk 297
Fundacja Malta poleca 2019-11-30 Redakcja 297
Fundusz Popierania Twórczości Stowarzyszenia Autorów ZAiKS dla (MEA)kultury! Dzi… 2020-07-22 Redakcja 297
Fundusz Popierania Twórczości ZAIKS wspiera MEAKULTURĘ! Stypendium dla Marleny W… 2017-10-31 297
„Gagaku” i „Budo” w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha 2017-03-10 Maurycy Raczyński 297
Gala Finałowa IV edycji Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych 2018-12-06 297
Gala KROPKI już w najbliższą niedzielę! 2017-05-24 297
Gdyby Bóg słuchał rapu. Modlitwy z polskiego podwórka 2020-09-30 Kinga Górska 297
"Gdyby inspiracją była tylko muzyka poważna, to trochę kręcilibyśmy się w k… 2017-08-18 Tomasz Michałowski, Paulina Zgliniecka 297
Gdzie miłość, tam snuje się opowieść 2018-04-30 Anna Komendzińska 297
Gesualdo da Venosa. M jak muzyka, m jak morderstwo 2019-05-19 Dorota Relidzyńska 297
Ghosteen. Baśń o przemijaniu 2019-10-31 Hubert Gasza 297
Gia Kanczeli - Życie bez Bożego Narodzenia 2019-01-04 Radosław Siemionek 297
Gintrowski – a jednak coś po nas zostanie (?) 2019-12-25 Andrzej Skórzyński 297
"Głowa mówi...". Polski rock lat 80. 2018-03-29 Redakcja 297
Grzegorz Turnau odpowiada na pytania kwestionariusza meakultura.pl 2020-02-17 Redakcja 297
Guns N' Roses. Witajcie w dżungli 2020-06-17 Magdalena Żmudzińska 297
„Harpsichorduo”. Nowa płyta japońsko-polskiego duetu klawesynowego 2017-03-10 Maurycy Raczyński 297
Hatsune Miku: watashi wa ningen! Jestem człowiekiem! 2019-02-27 Wojtek Krzyżanowski 297
Henryk Wars – Pierwszy Polak w Hollywood 2017-10-18 Magdalena Nowicka-Ciecierska 297
Hildegarda z Bingen. Święta w świecie muzyki 2020-09-12 Anna Kruszyńska 297
Hip-hop na językach. Transformacja gatunku 2020-10-03 Anna Grabowska, Kinga Górska, Magdalena Żmudzińska 297
Historia pewnej płyty: „Magical Mystery Tour” The Beatles 50 lat po premierze 2018-03-27 Paweł Cybulski 297
Hot16Challenge2 - od raperskiej zabawy na bicie, po powszechną akcję charytatywn… 2020-09-30 Kinga Górska 297
I Międzynarodowy Konkurs Chopinowski na Instrumentach Historycznych 2018-02-05 Aleksandra Bliźniuk 297
I Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Karola Szymanowskiego 2018-05-29 297
I wanna be free, czyli dlaczego Iggy Pop pragnie wolności 2020-05-10 Anna Grabowska 297
Idea pejzażu dźwiękowego Raymonda Murraya Schafera w myśli i twórczości Lidii Zi… 2017-08-20 Aleksandra Flach 297
Iggy Pop. Londyn – Nowy Jork – Berlin Zachodni 2019-08-15 Andrzej Skórzyński 297
III strefa Kultury 2017-12-05 Marzena Mikosz 297
Ile Komedy w Nostalgii? 2019-11-30 Patrycja Sznajder 297
Ile masz lat?! To niemożliwe! 2018-03-25 Katarzyna Syguła 297
Indywidualne i niepowtarzalne. Muzyczne bogactwo polskiego folkloru 2019-01-15 Monika Kozakiewicz 297
Instrukcja obsługi sponsora. Wywiad z Ewą Łabno-Falęcką 2017-12-02 Marzena Mikosz 297
Instytut Muzyki i Tańca: Portale (taniecPOLSKA.pl i tance.edu.pl); Polska Platfo… 2017-02-09 297
Inter media vocant Musae 2019-07-31 Jakub Figus 297
Intermedialność a intertekstualność. „Muzyka w muzyce” według Mieczysława Tomasz… 2019-07-15 Zuzanna Daniec 297
IV edycja Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych KROPKA. Numer specjalny 2018-12-16 297
Ivo Pogorelich – patronat MEAKULTURY 2017-05-16 297
Iwona Król. Z ducha Twin Peaks 2019-06-09 297
Jak mówić i pisać o muzyce popularnej? Od Enea Spring Break do Eurowizji 2017-05-28 Redakcja 297
Jak mówić i pisać o muzyce popularnej? Podsumowanie panelu dyskusyjnego 2017-05-27 Iwona Granacka 297
Jak oszaleć w dobrym stylu (w weekend) 2018-10-31 Dorota Relidzyńska 297
Jak pisać o muzyce? Między krytyką a informacją muzyczną 2018-09-17 Karol Furtak 297
Jak to się robi w Ameryce, czyli „Terpsychora w tenisówkach. Taniec post-modern”… 2017-02-09 Katarzyna Bartos 297
"Jako artyści powinniśmy dążyć do prawdy" – rozmowa z Maestro Kazimie… 2019-02-24 Karol Furtak 297
Jan A. P. Kaczmarek – kompozytor transatlantycki 2017-05-06 Aleksandra Chmielewska 297
Jan Lisiecki. Kwestionariusz meakultura.pl 2019-09-02 Anna Kruszyńska 297

1237

logowanie i rejestracja