th

Muzyka w Mediach. I wszystko gra

Komunikacja. Jak daleko sięga jej historia? W zasadzie tyle, co gatunek ludzki. Potrzeba bycia ze sobą w kontakcie na pewno tkwiła w nas od zawsze, stąd nie powinien dziwić nas fakt, że ciągle dążymy do tego, aby sobie tę komunikację ułatwić. Z czasem każdy pragnął tylko jednego – być na bieżąco. 

th

Zmierzch bogów, czyli czas pożegnań

No cóż, nie oszukujmy się. Będzie funeralnie... Obyczaj żegnania się z fanami dopiero parę lat temu stał się pomysłem na zakończenie kariery. 

th

Pieniądze na kulturę

Tomasz Pawłowski, specjalista w dziedzinie finansowania projektów kulturalnych od wielu lat pracujący w Inkubatorach Społecznej Przedsiębiorczości, mówi o sposobach zdobywania pieniędzy na kulturę. 

th

Rachując biografie…

Książki i wydawnictwa branżowe poświęcone muzyce nigdy nie stanowiły literackich bestsellerów; wśród najlepiej sprzedających się książek znacznie łatwiej znaleźć poradniki, prozę fantasy czy kryminały. Sprzedażowe sukcesy ostatnich lat prowokują pytanie – dlaczego ludzie chcą czytać akurat te pozycję? Dlaczego mniej interesuje ich życie kompozytorów i wykonawców? 

th

AI w branży muzycznej

Wpływowi sztucznej inteligencji na współczesną technologię i nasze życie nie da się dziś zaprzeczyć. Czy w tej sytuacji pozostaje nam jedynie trwać niewzruszenie wyłącznie przy muzyce z dawnych lat i nadmiernie nie przejmować się przyszłością? 

logowanie i rejestracja
Wydanie 285