1 procent dla Fundacji MEAKULTURA |
2017-02-21 |
|
319 |
10. Enter Enea Festiwal |
2020-09-05 |
Klaudia Popielska |
319 |
11. Enter Enea Festival |
2021-08-19 |
Klaudia Popielska |
319 |
12. Enter Enea Festival |
2022-07-04 |
Klaudia Popielska |
319 |
12. Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka |
2018-05-29 |
|
319 |
12 Points Festival |
2017-11-26 |
Iwona Granacka |
319 |
16 lat piosenki w mojej głowie |
2017-04-05 |
Aleksandra Bliźniuk |
319 |
1991 – czysta muzyczna magia |
2022-03-21 |
Krzysztof Ciuk |
319 |
2020 - jeden taki rok |
2021-01-27 |
Anna Wyżga |
319 |
3V – Vision Viola Voyage |
2021-12-07 |
Fundacja Ars Sine Qua Non i Save the Music |
319 |
40 lat zabawy w punk |
2020-02-09 |
Andrzej Skórzyński |
319 |
46. Poznańska Wiosna Muzyczna |
2017-03-22 |
|
319 |
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków |
2017-04-23 |
M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko |
319 |
47. Poznańska Wiosna Muzyczna. Patronat MEAKULTURY |
2018-03-16 |
|
319 |
50. jubileuszowy Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej „Poznańska Wiosna M… |
2021-10-02 |
|
319 |
8 mil na południe od Europy |
2020-07-14 |
Magdalena Żmudzińska |
319 |
ABC muzycznego biznesu |
2018-09-17 |
Aleksandra Kujawiak |
319 |
Aby język giętki… |
2017-09-15 |
Aleksandra Bliźniuk |
319 |
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku |
2017-06-23 |
Artur Szalsza |
319 |
Actus Humanus – z przywiązania do ponadczasowego piękna |
2018-10-31 |
Michał Orzechowski |
319 |
Ada Sari |
2017-08-05 |
Max Skorwider |
319 |
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej |
2017-09-16 |
Iwona Granacka |
319 |
AI w branży muzycznej |
2019-06-09 |
Tomasz Trzciński |
319 |
Aleksander Dębicz: gdy improwizacja przychodzi z pomocą |
2019-11-02 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Aleksandra Sewerynik - Prawo autorskie w instytucjach kultury |
2019-09-25 |
|
319 |
Alex - zapomniana królowa funk rocka |
2017-04-05 |
Iwona Granacka |
319 |
"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego |
2018-04-30 |
|
319 |
Alternatywna stolica Polski: OFF Festival |
2020-11-25 |
Jędrzej Rumiński |
319 |
Altówka – brzydkie kaczątko czy urodziwy łabędź bez kompleksów rodziny smyczkowe… |
2021-12-03 |
Krzysztof Komendarek-Tymendorf |
319 |
Altówka jest kobietą. Rebecca Clarke – życie, twórczość i walka o siebie |
2021-12-03 |
Nikola Haręża |
319 |
„Altówka powstała przed skrzypcami i była przedstawiana na starych obrazach jako… |
2021-12-03 |
Marlena Wieczorek, Krzysztof Komendarek-Tymendorf |
319 |
Am.Bic-ja i S.ztuka. O muzyce dla teatru tańca Aleksandry Bilińskiej |
2021-04-26 |
Marta Kleszcz |
319 |
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych |
2017-10-08 |
Kinga Krzymowska-Szacoń |
319 |
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa |
2017-06-01 |
Katarzyna Jaśkowiak |
319 |
Amplifikacja instrumentu akustycznego. Idea i praktyka |
2018-05-29 |
Ryszard Lubieniecki |
319 |
Analiza „małżeństwa z rozsądku”. Recenzja książki Grzegorza Manii „Muzyka w pra… |
2020-05-22 |
dr adw. Anna Wilińska-Zelek |
319 |
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego |
2017-05-06 |
Anna Wyżga |
319 |
Anatomia słuchacza |
2017-11-21 |
Marta Szostak |
319 |
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" |
2017-09-16 |
Magdalena Nowicka-Ciecierska |
319 |
Andrzej Krakowski – Bronisław Kaper. Od początku do końca |
2019-08-14 |
Agnieszka Cieślak |
319 |
Andrzej Mądro "Muzyka a nowe media. Polska twórczość elektroakustyczna prze… |
2018-12-16 |
|
319 |
Anhelli – strapiona dusza. Wywiad z Dariuszem Przybylskim |
2019-12-03 |
Wojtek Krzyżanowski |
319 |
Anhelli w Poznaniu. Dwugłos o nowej operze Dariusza Przybylskiego |
2019-12-17 |
Paulina Książek, Wojtek Krzyżanowski |
319 |
Anime, przykładem japońskiego zainteresowania muzyką klasyczną |
2018-09-17 |
Alicja Bezdziczek |
319 |
Anna Ciborowska: kobiety komponowały od zawsze |
2020-09-12 |
Marlena Wieczorek, Dorota Relidzyńska |
319 |
Antoni Beksiak: to nie jest zwykłe ogrywanie melodii, to melodyczno-sonoryczny f… |
2019-01-14 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk |
2017-10-17 |
Elżbieta Szczurko |
319 |
Aplikacja „Poznań Miliana” |
2017-11-26 |
Ewa Chorościan |
319 |
Ares Chadzinikolau oraz Marcin Murawski i Nino Jvania. Dwa koncerty Nostalgii |
2019-11-30 |
Kacper Sikora |
319 |
Artyści, walczmy o swoje prawa! Rozmowa z Tomaszem Koniecznym |
2020-05-14 |
Marlena Wieczorek |
319 |
Audio Video Show 2019 |
2019-09-02 |
Redakcja |
319 |
Australia. Przez morze ognia |
2020-03-31 |
Andrzej Skórzyński |
319 |
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży |
2017-04-23 |
Filip Awłas |
319 |
Bach Collegium Japan |
2017-03-10 |
Maurycy Raczyński |
319 |
Badacz dźwiękobrazu: R. Murray Schafer (1933–2021) |
2021-10-31 |
Piotr Grella-Możejko |
319 |
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 |
2017-11-25 |
Marta Szostak |
319 |
Bajka o sporze Jasia i Małgosi |
2019-02-27 |
Karol Furtak |
319 |
Balet na „onlajnie” |
2021-04-25 |
Karolina Borodacz |
319 |
Balet (nie)męska sprawa? |
2017-02-09 |
Katarzyna Gardzina-Kubała |
319 |
Bardziej „śląska” czy „warszawska”? O elektronice, kompozycji i żeńskim potencja… |
2020-12-04 |
Agnieszka Nowok-Zych |
319 |
Beauty Lies in the Diversity |
2022-04-05 |
Katarzyna Janus |
319 |
Behind the Curtain: The Double Life of Véronique[1] |
2022-04-05 |
Anna Al-Araj |
319 |
Benedyktyńska robota – rozmowa z Michałem Koszelem |
2018-05-29 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Bez winylu |
2017-06-10 |
Jakub Dymek |
319 |
Bezpłatne porady prawne Music Export Poland |
2020-07-09 |
|
319 |
Białko SARS-CoV-2 jako melodia |
2020-04-09 |
Angelika Tołysz |
319 |
Biografistyka |
2019-05-19 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Blogi archeomuzykologiczne |
2017-07-07 |
Redakcja |
319 |
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków |
2017-11-24 |
I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder |
319 |
Bob Dylan – pierwszy poeta rocka |
2019-06-09 |
Paweł Cybulski |
319 |
Bohuslav Martinu: emigrant |
2017-10-06 |
Grzegorz Piotrowski |
319 |
Bozhanov: pianistyczna ariergarda |
2019-09-02 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
„BPM". Bóg – Przestrzeń – Miłość, czyli sekretna mechanika muzyki |
2019-02-27 |
Robert Gogol |
319 |
„Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem… |
2018-04-30 |
Monika Winnicka |
319 |
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… |
2017-10-18 |
Agnieszka Cieślak |
319 |
Bronisława Niżyńska |
2017-02-09 |
Aleksandra Szyguła |
319 |
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… |
2017-05-27 |
Michał Jan Lutostański |
319 |
But… What Is "the Question”? |
2022-04-05 |
Anna Rusin |
319 |
"Być może to, że jesteśmy gatunkiem społecznym zawdzięczamy właśnie naszej… |
2018-06-30 |
Wojtek Krzyżanowski |
319 |
„Cajo Fabricio” – opera ze spalonego teatru |
2021-07-02 |
Maurycy Raczyński |
319 |
Cały ten musical! |
2018-01-28 |
Anna Kruszyńska |
319 |
"Camelot" i kino muzyczne |
2018-01-28 |
Katarzyna Jakubiak |
319 |
Charles Aznavour – piosenki sfotografowane |
2019-05-19 |
Dorota Relidzyńska |
319 |
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY |
2017-04-05 |
|
319 |
Chłopak nieuleczalnie chory na pasję |
2019-04-30 |
Joanna Stanecka |
319 |
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… |
2017-09-16 |
A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. |
319 |
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… |
2017-03-10 |
Shizuka Okumura |
319 |
Cielesny aspekt performansu |
2021-10-04 |
Kinga Wiśniewska |
319 |
Ciemne centrum |
2018-12-16 |
Rafał Wawrzyńczyk |
319 |
„Cierpimy na manię porównań” – o muzyce polskiej i nie tylko. Rozmowa z Łukaszem… |
2021-12-28 |
Agnieszka Nowok-Zych |
319 |
Co-Composition: Radical Collaboration |
2017-08-20 |
Paul Zaba, Luke Deane |
319 |
Co daje storytelling? |
2017-12-05 |
Weronika Julia Gryczkowska |
319 |
Conscious music |
2017-08-21 |
Piotr Peszat |
319 |
contraddizioni - I Międzyuczelniana Konferencja Naukowo-Artystyczna Koła Naukowe… |
2021-08-23 |
|
319 |
Cukrowa posypka i gorzki krem |
2022-07-11 |
Radosław Grosfeld |
319 |
Cyber-surrealizm |
2018-08-31 |
Wojtek Krzyżanowski |
319 |
„Czarodziejski flet” to tajemnica, którą trzeba odkryć |
2020-11-27 |
Dominika Waliszewska |
319 |
Czas na Zacier. Wywiad z Mirosławem Jędrasem |
2020-05-20 |
Magdalena Żmudzińska |
319 |
Czego o muzyce uczy nas Krystian Zimerman? |
2020-12-04 |
Joanna Kwapień |
319 |
Czego potrzeba, by powstała muzyka? |
2018-05-29 |
|
319 |