Archiwum miesięcznika

zobacz archiwum wydań »

Artykuł Data Autor Wydanie
1 procent dla Fundacji MEAKULTURA 2017-02-21 319
10. Enter Enea Festiwal 2020-09-05 Klaudia Popielska 319
11. Enter Enea Festival 2021-08-19 Klaudia Popielska 319
12. Enter Enea Festival 2022-07-04 Klaudia Popielska 319
12. Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. Michała Spisaka 2018-05-29 319
12 Points Festival 2017-11-26 Iwona Granacka 319
16 lat piosenki w mojej głowie 2017-04-05 Aleksandra Bliźniuk 319
1991 – czysta muzyczna magia 2022-03-21 Krzysztof Ciuk 319
2020 - jeden taki rok 2021-01-27 Anna Wyżga 319
3V – Vision Viola Voyage 2021-12-07 Fundacja Ars Sine Qua Non i Save the Music 319
40 lat zabawy w punk 2020-02-09 Andrzej Skórzyński 319
46. Poznańska Wiosna Muzyczna 2017-03-22 319
46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków 2017-04-23 M. Geming, A. Krzyczkowska, W. Krzyżanowski, M. Winnicka, G. Wodiczko 319
47. Poznańska Wiosna Muzyczna. Patronat MEAKULTURY 2018-03-16 319
50. jubileuszowy Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej „Poznańska Wiosna M… 2021-10-02 319
8 mil na południe od Europy 2020-07-14 Magdalena Żmudzińska 319
ABC muzycznego biznesu 2018-09-17 Aleksandra Kujawiak 319
Aby język giętki… 2017-09-15 Aleksandra Bliźniuk 319
Actus Humanus Resurrectio 2017. Święto muzyki dawnej w Gdańsku 2017-06-23 Artur Szalsza 319
Actus Humanus – z przywiązania do ponadczasowego piękna 2018-10-31 Michał Orzechowski 319
Ada Sari 2017-08-05 Max Skorwider 319
Adrian Thomas - Brytyjczyk, naukowiec, bloger. O wielbicielu muzyki polskiej 2017-09-16 Iwona Granacka 319
AI w branży muzycznej 2019-06-09 Tomasz Trzciński 319
Aleksander Dębicz: gdy improwizacja przychodzi z pomocą 2019-11-02 Dorota Relidzyńska 319
Aleksandra Sewerynik - Prawo autorskie w instytucjach kultury 2019-09-25 319
Alex - zapomniana królowa funk rocka 2017-04-05 Iwona Granacka 319
"Already it is dusk". Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego 2018-04-30 319
Alternatywna stolica Polski: OFF Festival 2020-11-25 Jędrzej Rumiński 319
Altówka – brzydkie kaczątko czy urodziwy łabędź bez kompleksów rodziny smyczkowe… 2021-12-03 Krzysztof Komendarek-Tymendorf 319
Altówka jest kobietą. Rebecca Clarke – życie, twórczość i walka o siebie 2021-12-03 Nikola Haręża 319
„Altówka powstała przed skrzypcami i była przedstawiana na starych obrazach jako… 2021-12-03 Marlena Wieczorek, Krzysztof Komendarek-Tymendorf 319
Am.Bic-ja i S.ztuka. O muzyce dla teatru tańca Aleksandry Bilińskiej 2021-04-26 Marta Kleszcz 319
American Dream? Kompozytorzy europejscy w Stanach Zjednoczonych 2017-10-08 Kinga Krzymowska-Szacoń 319
„Amor i Psyche” Miłosza Bembinowa 2017-06-01 Katarzyna Jaśkowiak 319
Amplifikacja instrumentu akustycznego. Idea i praktyka 2018-05-29 Ryszard Lubieniecki 319
Analiza „małżeństwa z rozsądku”. Recenzja książki Grzegorza Manii „Muzyka w pra… 2020-05-22 dr adw. Anna Wilińska-Zelek 319
Anatomia grozy według Abla Korzeniowskiego 2017-05-06 Anna Wyżga 319
Anatomia słuchacza 2017-11-21 Marta Szostak 319
Andrzej Chłopecki: "Zabobony gasnącego stulecia. Kontynuacje" 2017-09-16 Magdalena Nowicka-Ciecierska 319
Andrzej Krakowski – Bronisław Kaper. Od początku do końca 2019-08-14 Agnieszka Cieślak 319
Andrzej Mądro "Muzyka a nowe media. Polska twórczość elektroakustyczna prze… 2018-12-16 319
Anhelli – strapiona dusza. Wywiad z Dariuszem Przybylskim 2019-12-03 Wojtek Krzyżanowski 319
Anhelli w Poznaniu. Dwugłos o nowej operze Dariusza Przybylskiego 2019-12-17 Paulina Książek, Wojtek Krzyżanowski 319
Anime, przykładem japońskiego zainteresowania muzyką klasyczną 2018-09-17 Alicja Bezdziczek 319
Anna Ciborowska: kobiety komponowały od zawsze 2020-09-12 Marlena Wieczorek, Dorota Relidzyńska 319
Antoni Beksiak: to nie jest zwykłe ogrywanie melodii, to melodyczno-sonoryczny f… 2019-01-14 Dorota Relidzyńska 319
Antoni Szałowski - odkrywany (neo)klasyk 2017-10-17 Elżbieta Szczurko 319
Aplikacja „Poznań Miliana” 2017-11-26 Ewa Chorościan 319
Ares Chadzinikolau oraz Marcin Murawski i Nino Jvania. Dwa koncerty Nostalgii 2019-11-30 Kacper Sikora 319
Artyści, walczmy o swoje prawa! Rozmowa z Tomaszem Koniecznym 2020-05-14 Marlena Wieczorek 319
Audio Video Show 2019 2019-09-02 Redakcja 319
Australia. Przez morze ognia 2020-03-31 Andrzej Skórzyński 319
Awangarda polskiej muzyki elektronicznej w opiniach dzieci i młodzieży 2017-04-23 Filip Awłas 319
Bach Collegium Japan 2017-03-10 Maurycy Raczyński 319
Badacz dźwiękobrazu: R. Murray Schafer (1933–2021) 2021-10-31 Piotr Grella-Możejko 319
"Baddest vocal cats on the planet", czyli jazz na 6 2017-11-25 Marta Szostak 319
Bajka o sporze Jasia i Małgosi 2019-02-27 Karol Furtak 319
Balet na „onlajnie” 2021-04-25 Karolina Borodacz 319
Balet (nie)męska sprawa? 2017-02-09 Katarzyna Gardzina-Kubała 319
Bardziej „śląska” czy „warszawska”? O elektronice, kompozycji i żeńskim potencja… 2020-12-04 Agnieszka Nowok-Zych 319
Beauty Lies in the Diversity 2022-04-05 Katarzyna Janus 319
Behind the Curtain: The Double Life of Véronique[1] 2022-04-05 Anna Al-Araj 319
Benedyktyńska robota – rozmowa z Michałem Koszelem 2018-05-29 Dorota Relidzyńska 319
Bez winylu 2017-06-10 Jakub Dymek 319
Bezpłatne porady prawne Music Export Poland 2020-07-09 319
Białko SARS-CoV-2 jako melodia 2020-04-09 Angelika Tołysz 319
Biografistyka 2019-05-19 Dorota Relidzyńska 319
Blogi archeomuzykologiczne 2017-07-07 Redakcja 319
"Blue Note Poznań Competition" 2017 w relacjach młodych krytyków 2017-11-24 I. Burzyńska, M. Geming, Z. Nalepa, R. Siemionek, P. Sznajder 319
Bob Dylan – pierwszy poeta rocka 2019-06-09 Paweł Cybulski 319
Bohuslav Martinu: emigrant 2017-10-06 Grzegorz Piotrowski 319
Bozhanov: pianistyczna ariergarda 2019-09-02 Dorota Relidzyńska 319
„BPM". Bóg – Przestrzeń – Miłość, czyli sekretna mechanika muzyki 2019-02-27 Robert Gogol 319
„Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem… 2018-04-30 Monika Winnicka 319
Bronisław Mirski - po nitce do kłębka, czyli detektywistyczne oblicze muzykologi… 2017-10-18 Agnieszka Cieślak 319
Bronisława Niżyńska 2017-02-09 Aleksandra Szyguła 319
Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Jak analizować relację komunikacyjną między muzyk… 2017-05-27 Michał Jan Lutostański 319
But… What Is "the Question”? 2022-04-05 Anna Rusin 319
"Być może to, że jesteśmy gatunkiem społecznym zawdzięczamy właśnie naszej… 2018-06-30 Wojtek Krzyżanowski 319
„Cajo Fabricio” – opera ze spalonego teatru 2021-07-02 Maurycy Raczyński 319
Cały ten musical! 2018-01-28 Anna Kruszyńska 319
"Camelot" i kino muzyczne 2018-01-28 Katarzyna Jakubiak 319
Charles Aznavour – piosenki sfotografowane 2019-05-19 Dorota Relidzyńska 319
Chick Corea Trio – patronat MEAKULTURY 2017-04-05 319
Chłopak nieuleczalnie chory na pasję 2019-04-30 Joanna Stanecka 319
"Chopin i jego Europa". 13. Międzynarodowy Festiwal Muzyczny w relacja… 2017-09-16 A. Andrearczyk, B. Bauer, K.Dąbek, I. Granacka, M. Marciniak, i in. 319
Chopin w Japonii. O współczesnych gustach muzycznych Japończyków i ich miłości d… 2017-03-10 Shizuka Okumura 319
Cielesny aspekt performansu 2021-10-04 Kinga Wiśniewska 319
Ciemne centrum 2018-12-16 Rafał Wawrzyńczyk 319
„Cierpimy na manię porównań” – o muzyce polskiej i nie tylko. Rozmowa z Łukaszem… 2021-12-28 Agnieszka Nowok-Zych 319
Co-Composition: Radical Collaboration 2017-08-20 Paul Zaba, Luke Deane 319
Co daje storytelling? 2017-12-05 Weronika Julia Gryczkowska 319
Conscious music 2017-08-21 Piotr Peszat 319
contraddizioni - I Międzyuczelniana Konferencja Naukowo-Artystyczna Koła Naukowe… 2021-08-23 319
Cukrowa posypka i gorzki krem 2022-07-11 Radosław Grosfeld 319
Cyber-surrealizm 2018-08-31 Wojtek Krzyżanowski 319
„Czarodziejski flet” to tajemnica, którą trzeba odkryć 2020-11-27 Dominika Waliszewska 319
Czas na Zacier. Wywiad z Mirosławem Jędrasem 2020-05-20 Magdalena Żmudzińska 319
Czego o muzyce uczy nas Krystian Zimerman? 2020-12-04 Joanna Kwapień 319
Czego potrzeba, by powstała muzyka? 2018-05-29 319

129‹ poprzednie

logowanie i rejestracja