Prezentujemy film promocyjny na temat kampanii “Save the Music” zrealizowany podczas styczniowej konferencji prasowej w Polskim Wydawnictwie Muzycznym. Konferencja była pierwszą odsłoną kampanii, której celem jest wspieranie dobrej muzyki przy współudziale mody oraz sztuk wizualnych. Fundacja MEAKULTURA pragnie przybliżać sylwetki wybitnych muzyków, a także promować wartościową muzykę, bez względu na jej gatunek. Chcemy, by dobra muzyka stała się bardziej widoczna w przestrzeni publicznej!
Już przed konferencją kampania zyskała wsparcie artystów, mediów i instytucji kultury. Partnerem strategicznym kampanii jest Polskie Wydawnictwo Muzyczne reprezentowane przez dr Daniela Cichego – Redaktora Naczelnego. Patronat nad wydarzeniem objęło także Narodowe Centrum Kultury.
Na filmie wypowiadają się m.in. dr Marlena Wieczorek, Prezes Fundacji MEAKULTURA, dr Daniel Cichy, Redaktor Naczelny PWM, projektantka mody i właścicielka autorskiej marki Confashion, Kinga Król, autor grafik i plakatów, dr Max Skorwider oraz dr Piotr Jakubowski z Koła Naukowego Culture ON na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
fot. Ewa Schreiber