Recenzje

Waglokracja – Piotr Metz o muzycznym świecie VooVoo

Trzeba było czekać aż trzy dekady, by ukazały się – za to od…

Muzyczna narracja w „Młodym Papieżu” Paolo Sorrentino

Zwykło się traktować ścieżkę dźwiękową w filmie jako dopełnienie narracji, którą buduje fabuła….

Oscarowe znaczy najlepsze?

Cokolwiek byśmy nie sądzili o nominacjach i wygranych; jakkolwiek kontrowersyjne lub też odpowiednie…

Na przekór eksperymentom. „Emerge” Tomasza Jakuba Opałki

Choć Emerge jest pierwszą płytą monograficzną Opałki, to po wysłuchaniu jej chyba mało kto poczuje…

46. "Poznańska Wiosna Muzyczna" w relacjach młodych krytyków

Prezentujemy owoc warsztatów krytyki muzycznej przeprowadzonych przez Fundację MEAKULTURA w ramach projektu realizowanego…

Wesprzyj nas
Warto zajrzeć