Logo London Philharmonic Orchestra

rekomendacje

London Philharmonic Orchestra Young Composers programme 2018/2019

London Philharmonic Orchestra otwiera nabór do programu dla młodych kompozytorów, którym oferuje roczne warsztaty nad utworem. Zwieńczeniem współpracy będzie publiczna prezentacja kompozycji. Uczestnicy projektu będą mogli ściśle współpracować z kompozytorem Sir Jamesem MacMillanem, który wesprze młodych twórców serią seminariów i warsztatów. 

Każdy z uczestników podczas programu komponuje maksymalnie ośmiominutowy utwór przeznaczony na ok. 30-osobowy skład. Do udziału w programie zaproszeni są twórcy poniżej 35. roku życia i nie publikowali jeszcze swoich dzieł w żadnym znanym wydawnictwie.

We współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza w ramach programu „Polska Music” program LPO Young Composers oferuje udział jednemu kompozytorowi z Polski.

W tegorocznej edycji 2017/2018 w gronie 5 wyróżnionych twórców znalazł się polski kompozytor Karol Nepelski.

Szczegóły programu na stronie internetowej: https://www.lpo.org.uk/education/young-composers.html  
oraz w załączniku: Pobierz.

Aplikacje można przesyłać do południa do 14 maja!

Spis treści numeru Wiosna brzmi współcześnie:

Felietony

Paulina Zgliniecka, Międzynarodowy Festiwal Kompozytorów Krakowskich

Aleksandra Babiarska, Barbara Borowska, Jakub Kranc, Zuzanna Nalepa, Pokoncertowe impresje młodych krytyków

Wywiady

Monika Winnicka, „Brakuje mi dyskusji pomiędzy muzykami, odbiorcami, a mediami.” Wywiad z Rafałem Zapałą.

Ewa Schreiber, Magdalena Nowicka-Ciecierska, „Żeby grać muzykę współczesną, trzeba mieć bardzo dobry warsztat klasyczny”. Wywiad z Barbarą Borowicz

Recenzje

Anna Komendzińska, Gdzie miłość, tam snuje się opowieść

E. Chorościan, W. Krzyżanowski, W. Nowak, M.Winnicka, Wokół 47. “Poznańskiej Wiosny Muzycznej”. Wielogłos

Publikacje

Paulina Zgliniecka, „Życiopisanie” w teatrze operowym Aleksandra Nowaka

Paulina Miedzińska, Elementy cante jondo w “La Luna está muerta, muerta…” z “Night of the Four Moons” George’a Crumba

Edukatornia

Luiza Sadowska, Fluxus and experimental music

Ada Krzyczkowska, Postrzeganie czasu w muzyce. Analiza „Reflection for Cello” Agnieszki Zdrojek-Suchodolskiej

Kosmopolita

Martyna Kosecka i nowa muzyka w Teheranie

Marta Wryk, Marina Abramović. The Cleaner

Rekomendacje

“Already it is dusk”. Fryderyk dla Dariusza Przybylskiego

London Philharmonic Orchestra Young Composers programme 2018/2019

Dofinansowano ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach Programu Kultura – Interwencje

Wesprzyj nas
Warto zajrzeć