Wywiady

„Realizatorzy powinni mieć bardzo dobry słuch i regularnie go badać”. Rozmowa z Martą Szeligą-Frynią

O tym, dlaczego i jak ważny jest prawidłowy słuch w zawodzie reżysera dźwięku, i wielu…

„Nie możemy przecież opisać historii różnych zbiorowości, jeśli nie znamy historii poszczególnych osób”. Rozmowa z prof. André Laksem

Z prof. André Laksem, synem polskiego kompozytora Szymona Laksa, rozmawia Anna Rusin….

„Można napisać 5850 utwór na skrzypce solo, ale może lepiej skomponować jakiś utwór na perkusję”. Rozmowa z Leszkiem Lorentem

Utwory pisane na perkusję to nie częste zjawisko. O wyjątkowości tego instrumentu w rozmowie z…

Technika Alexandra w pracy z tremą. Rozmowa z Magdaleną Kędzior

Technika Alexandra może znacząco wspomóc walkę z tremą i stresem. O ciekawej metodzie pracy z…

Kondycja muzyki współczesnej oczami młodych. Mentoring Dziennikarski w rozmowie z Akademią PRO

Uczestnicy programu Akademia PRO dzielą się z Uczestnikami Mentoringu Dziennikarskiego wrażeniami z udziału w projekcie…
Wesprzyj nas
Warto zajrzeć