Nagradzamy krytyków i dziennikarzy muzycznych! Rusza IV Edycja Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych „KROPKA”
Fundacja MEAKULTURA już po raz czwarty ma przyjemność ogłosić konkurs dla krytyków muzycznych…
Wydanie: 2018-09-01 - 2018-09-30
Fundacja MEAKULTURA już po raz czwarty ma przyjemność ogłosić konkurs dla krytyków muzycznych…
Independent Digital serdecznie zaprasza na spotkanie dla niezależnych polskich wytwórni, które odbędzie się…
Komunikacja. Jak daleko sięga jej historia? W zasadzie tyle, co gatunek ludzki. Potrzeba bycia ze…
Informujemy, że na prośbę autorów zainteresowanych udziałem w konkursie z okazji 100-lecia Stowarzyszenia Autorów ZAiKS:…
Naszą definicję jasno sformułowaliśmy. Według PointCulture mediacja kulturowa to interakcja pomiędzy trzema podmiotami:…
Marketing muzyczny to nic innego jak wykorzystanie samej muzyki, czasem zjawiska odbioru muzyki,…
Nie liczmy na cuda – nawet najlepszy na świecie marketing nie sprawi, że…
Szeroko pojęta muzyka klasyczna jest wykorzystywana w przemyśle filmowym od kilkudziesięciu lat. Umieszczano…
Muzyka Sigur Rós aktywuje we mnie od zawsze najgłębsze pokłady wrażliwości. Nie inaczej…
Dla jednych wizyta w talent show to ogromny prestiż i przepustka do świata…
O roli, jaką spełnia w Zimnej wojnie muzyka, a szczególnie dumka Dwa serduszka,…
Sięgając po Biznes muzyczny. Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii Patryka Gałuszki, miałam świadomość…
Muzykę klasyczną można zaobserwować w kampaniach reklamowych różnego rodzaju produktów, np. Marsza Tureckiego…
Audio branding, czyli dźwiękowe budowanie tożsamości i świadomości marki, jest podejściem wykorzystującym unikatowe,…
Muzyka w radiu jest wszechobecna – pojawia się między treściami dziennikarskimi w audycjach…
Odpowiedź na to pytanie zdaje się silnie być uzależnioną od języka – począwszy…
13 września w Centrum Kreatywności w Warszawie spotkali się przedstawiciele niezależnego środowiska muzycznego,…
Fundacja MEAKULTURA i Collegium Civitas zapraszają wszystkie osoby zainteresowane różnymi formami współczesnej…